הגיע אל המנוחה?

פרקליטו של הרב ברלנד ל"כיכר השבת": "הדרכון הדיפלומטי יקשה על ההסגרה"

עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של מנהיג קהילת "שובו בנים", הרב אליעזר ברלנד, אומר ל"כיכר השבת", כי הדרכון הדיפלומטי שקיבל הרב מדרום אפריקה יקשה על הסגרתו לישראל (חדשות, חסידים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: מאיר אלפסי, כיכר השבת)

אחרי שקיבל אזרחות ודרכון דיפלומטי מדרום אפריקה, בסביבתו של מנהיג קהילת "שובו בנים" הרב אליעזר ברלנד, השוהה ביהונסבורג, מרוצים ואומרים כי הדבר יקשה על הסגרתו לישראל.

פרקליטו עו"ד שרון נהרי אמר היום ל"כיכר השבת": "אם יש לו דרכון דיפלומטי זו בעיה להסגירו לישראל. כנראה שזה יקשה על המדינה להסגירו משום שייתכן ובמדינה שבה הוא נמצא לא ישתפו פעולה עם ישראל".

כזכור, בסוף השבוע, נחמן ברלנד, בנו של הרב, התראיין לאתר האינטרנט "ג'ואיש ריפורט' של הקהילה היהודית בדרום אפריקה ואמר כי מדובר בניצחון מול הרשויות הישראליות שדורשות לחקור את הרב.

באתר צוטט אחד מתומכי הרב ברלנד שאמר כי "אחרי יותר משלוש שנים של רדיפות - המלך חי וקיים. זה בדיוק כמו שדוד המלך נרדף והמשיך להיות שמח, לשיר ולנגן, כך גם הצדיק של הדור, בפשטות ובתמימות, ימשיך להוביל את רבבות תלמידיו ברחבי העולם".

לפני כחצי שנה הורה בית משפט בהולנד להסגיר את הרב ברלנד לישראל לחקירה, בעוד חסידיו איימו כי יפנו לבית הדין הבינלאומי בהאג בכדי לעצור את הליך ההסגרה, הצליח הרב ברלנד לחמוק מהמדינה ולאחר תקופה נחשף ב"כיכר השבת" כי הוא שוהה בדרום אפריקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר