חיסול נשאת מלחם

בית המשפט שחרר את אביו ואחיו של המחבל למעצר בית

בית המשפט השלום בחיפה שחרר ממעצר את אביו ואחיו של המחבל מתל אביב נשאת מלחם, והם נשלחו לעשרה ימי מעצר בית. האב טען: "לא שיתפתי פעולה עם בני, אני איש חוק" (חדשות, ארץ)

כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בטבת תשע"ו | 10.01.16
האב מוחמד מלחם ואח המחבל משתחררים ממעצר (צילום: עדו ארז - ynet)

אביו של המחבל מתל אביב נשאת מלחם, מוחמד מלחם, שוחרר לפני זמן קצר ממעצר, בהוראת בית המשפט השלום בחיפה. גם אחיו של המחבל שוחרר, זאת בעקבות סיכום בין עורך דינם למערכת הביטחון.

האב, מוחמד מלחם והאח ישוחררו למעצר בית בן עשרה ימים. השנים נעצרו במהלך שבוע שעבר, והם חשודים כי סייעו למחבל להימלט לאחר הפיגוע וכי ידעו כי הוא מסתתר באזור ואדי ערה.

בצאתו מהמעצר אמר האב: "לא שיתפתי פעולה עם בני, אני איש חוק. לא הייתי צריך להיות בכלא". יחד עם זאת הוא הוסיף: "אנשי השב"כ הם אנשים מכובדים, הם עשו את תפקידם".

עורך דינם נחמי פיינבלט אמר ל-ynet: כי הגיע להסכמות עם המשטרה והשב"כ שלא יבקשו את הארכת מעצרם של האב והאח, "אני מקווה שזה יבוצע במהלך היום", הוסיף.

גופתו של המחבל נשאת מלחם, הועברה לנתיחה באבו כביר. ולאחר מכן היא צפוייה לעבור לידי בני משפחתו, שצפויים לקיים הלוויה מצומצמת.

אמש, האריך בית המשפט את מעצרם של חמישה ערבים החשודים כי סייעו למחבל להימלט ולהסתתר במהלך כל ימי המצוד אחריו. אחד החשודים הודה כי שוחח עם המחבל אך לטענתו לא ידע שהוא המחבל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר