ניצב על משמרתו

המפכ"ל אלשיך זיכה מהחשדות את ראש אגף התנועה ירון בארי

המפכ"ל רוני אלשיך, החליט לזכות את ראש אגף התנועה ניצב ירון בארי מהחשדות נגדו לפיהן עמותה בראשות אשתו קיבלה תרומות בתיווך רונאל ופישר. בארי ישאר בתפקידו במשטרה (חדשות בארץ)

ירון בארי (צילום: טל שחר - ידיעות אחרונות)

עוד ניצב שנחשד נשאר במשטרה: המפכ"ל רב ניצב רוני אלשיך, זיכה באופן מלא את ראש אגף התנועה ניצב ירון בארי מהחשדות נגדו והחליט להשאירו בתפקידו במשטרה.

הזיכוי מגיע אחרי הליך דין משמעתי בפני דן יחיד, שערך אלשיך בעצמו, ובסיומו כאמור החליט לזכות את בארי מהחשדות נגדו, לפיהן קיבל תרומות לעמותה שאשתו עומדת בראשותה בתיווכו של עו"ד רונאל פישר. יחד עם זאת הוא נקנס בשני ימי עבודה על הפרת נהלים.

מהמשטרה נמסר: "המפכ"ל החליט לזכות באופן מלא את ניצב בארי מהחשד לקשירת קשר עם עו"ד רונאל פישר. בכל הנוגע לפרסום בתום לב של בקשה לתרומה פילנתרופית לילדים במצוקה בפייסבוק, מצא המפכ"ל כי ניצב בארי חרג מנהלי המשטרה, ולכן החליט להטיל על ניצב בארי קנס בגובה שני ימי עבודה".

"המפכ"ל הבהיר כי הוא סבור שהסוגיות שנבחנו בעניינו של ניצב בארי מקומן היה להיבחן באמצעות ריאיון מפקד, ולא בהליך של דן יחיד".

כזכור, לפני כשבועיים הודיע אלשיך כי מפקד יחידת לה"ב 433 ניצב רוני ריטמן, ישאר בתפקידו לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה החליט לסגור את התיק נגדו בחשד למעשים לא ראויים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר