שניים מקרא עד 12 בלילה

הרב ברלנד לחסידיו: כך נזרז את הגאולה • האזינו

מנהיג 'שובו בנים', הגאון רבי אליעזר ברלנד, שלפי הדיווחים קיבל דרכון דיפלומטי, הורה לחסידיו לקרוא היום עד 12 בלילה את 'פרשת בא', שניים מקרא ואחד תרגום, כדי לזרז הגאולה • האזינו (חרדים)

(צילום: ינון אליה; ההקלטה באדיבות קו כנישתא חדא)

ימים ספורים לאחר שמנהיג קהילת שובו בנים, הגאון רבי אליעזר ברלנד, השוהה בדרום אפריקה זכה לפי הדיווחים לדרכון דיפלומטי מקומי ולחסינות מפני הסגרה לישראל, שחררו מקורביו הקלטה בה נשמע הרב מבקש מחסידיו לקרוא היום (ראשון) עד חצות הלילה שניים מקרא ואחד תרגום.

בהקלטה, שפורסמה ב'כנישתא חדא', נשמע הרב מסביר כי פרשת השבוע היא פרשת הגאולה, ועל כן הוא מבקש מכל חסידיו, גברים ונשים, לקרוא היום את פרשת השבוע. לגברים הדרישה היא לקרוא גם תרגום, בעוד לנשים הוא מבקש לקרוא רק שניים מקרא ללא תרגום, כשהרב מצהיר כי קריאת שניים מקרא ואחד תרגום יזרז את הגאולה.

הגר"א ברלנד, השבוע (צילום: ינון אליה)

בהקלטה ששחררו מקורביו של הרב נשמע הרב ברלנד מסביר כי פרשת בא היא פרשת הגאולה, שם מפורטים כל מכות מצריים, והחזרה בתשובה של פרעה שלא מת ובחר ללכת לנינווה (על פי המדרש).

כזכור, בשבוע שעבר הפיצו חסידיו של הרב באמצעות הקו הקולי 'כנישתא חדא', הקלטה בה נשמע דוברו של הרב כשהוא מודיע שהמשיח יגיע במוצאי ט"ו בשבט "ואם לא יגיע - כולם מתבקשים להפסיק להאמין ברב".

בהמשך נשמע הרב אומר בעצמו כי המשיח "יגיע בט"ו בשבט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר