אימה בראשון לציון: תינוק ננשך בביתו על ידי חולדה

ולדימיר סטורוסטין, תושב ראשון לציון, הופתע ביום חמישי בערב כאשר ישב בביתו ולפתע שמע את בנו התינוק בוכה. כשנכנס לחדר הופתע לגלות חולדה שיושבת לו על הפנים ופוצעת אותו (בריאות)

(צילום: מתוך פייסבוק)

אימה בראשון לציון: ולדימיר סטורוסטין, תושב ראשון לציון, העלה לפייסבוק פוסט בו הוא מספר על מקרה חמור שאירע לבנו ביום חמישי בערב, בפוסט שכתב סטורוסטין הוא מספר כי בנו הפעוט ננשך על ידי חולדה בעת שישן בביתו שבראשון לציון.

הפעוט בו החמישה חודשים שננשך בפניו כוסה בדם, ואביו שנכנס לחדר נדהם למראה חולדה היושבת על פניו ופוצעת את הפעוט. לאחר שהאב לכד את החולדה פונה התינוק לבית החולים אסף הרופא במצב קל.

בראיון לאתר ynet סיפר סטורוסטין כי "הייתי בסלון עם אוזניות ופתאום שמעתי את הבכי של התינוק. עברו כמה שניות ואני מבין שזה לא בכי רגיל, הוא צורח. רצתי וראיתי תמונה מזעזעת. אני לא יודע איך לתאר את זה אפילו. הילד היה כולו בדם ועליו ישבה חולדה".

האב הוסיף כי "עכשיו הוא בסדר למזלנו, החולדה הייתה בריאה. מסרתי אותה למכון הווטרינרי לנתיחה ומסרו לי שאין לה מחלות".

האב האשים את עיריית ראשון לציון כשהוא אומר כי "מישהו לא עשה את העבודה שלו, הבנתי מעובדים של העירייה שהיו ארבע התרעות באזור שלנו וזה לא טופל. מדי פעם פגשתי את החולדות ברחוב ובחניה שלנו".

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: "אנחנו מאחלים לפעוט רפואה שלמה והחלמה מהירה. מפקח הדברה אכן הגיע בבוקרו של יום שישי למקום ומיד איתר בחצר הבניין מחילה שנפערה סמוך מאוד למערכת הביוב. יחידת ההדברה העירונית נותנת מענה לכל פנייה ומטפלת גם בשטח פרטי כעזרה ראשונה וללא כל עלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר