7 דרכים לעשות סדר ולהיפטר מחפצים מיותרים שמסתובבים בבית

המיקסר העתיק, הטייפ שאיבד את הכבל או סט האגרטלים שקיבלתם במתנה ואתם מתכננים כבר עשור להעביר הלאה. למרות הכוונות הטובות, איכשהו הבית מתמלא בחפצים מיותרים שתופסים מקום חיוני. הנה 7 דרכים להיפטר מהם (בבית, סטייל)

בית שתמיד מסודר? זה אפשרי (צילום: shutterstock)

המיקסר העתיק, הטייפ שאיבד את הכבל או סט האגרטלים שקיבלתם במתנה ואתם מתכננים כבר עשור להעביר הלאה. למרות הכוונות הטובות, איכשהו הבית מתמלא בחפצים מיותרים שתופסים מקום חיוני.

הנה 7 דברים שאנשים עם עם בית מאוורר ולא עמוס עושים:

1. הם לא שומרים מתנות שהם לא אוהבים

זה אולי נשמע לא מנומס, אבל אין שום עניין לייסד בבית ארון למתנות שאין לנו מה לעשות איתן. אם אתם מודאגים שתעליבו את אמא / השוויגער / הגיסה, ובכן, היו בטוחים שהן לעולם לא ישאלו אתכם איפה הנחתם את משקולת הנייר המעוטרת. ואם כן, תמיד תוכלו לספר שהניא מונחת לראווה במשרד.

2. הם לא שומרים בגדים שהם לא אוהבים

זה אולי נשמע ברור מאליו, אבל חשבו על זה: כמה חולצות אתם שומרים לאותו היום שתחליטו לצבוע את הבית / לנקות לפסח בחומרים ממש חזקים / השלימו בעצמכם. אם החולצות במצב טוב, תרמו אותן, אם לא - פשוט היפטרו מהן.

3. הם לא מפרידים בין מדפים של 'חורף' ל'קיץ'

חושבים שזה מעשה שמעיד על ארגון וסדר? אז זהו שלא. טכנית, הפרדה בין בגדי חורף לקיץ מאפשרת לכם לשמור פריטי לבוש שאתם ממש לא צריכים. קחו כלל: המלתחה הכלל-שנתית שלכם אמורה להתאים למדפי הארון והמגירות, ואם הם גדושים, התחילו למיין.

4. הם מנצלים את הטכנולוגיה

תלושי שכר? החזרי מס? מסמכים שלעולם לא תציצו בהם שוב אבל הם עדיין חשובים? סרקו למחשב והעבירו לשמירה בענן.

5. הם מוודאים שהשיש נקי בסוף כל יום

ניסיתם פעם לנקות שיש עם שאריות קפה ותלוליות מזון יבש בלתי מזוהה? לא כיף גדול.

6. אם הם קונים פריט חדש, הם יזרקו את הישן

חשבו על החפצים שיש לכם בבית במושגים של מספרים סופיים - יש לכם 20 זוגות נעליים, 3 מריות, 6 שפתונים. בפעם הבאה כשתקנו, אפילו סתם בשביל הכיף, זוג מגפיים חדש או כלי מטבח כלשהם - פריט אחד ישן מהאוסף חייב ללכת.

7. אין להם מגירת בלגן

כן, מפתה שיש בבית מקום לדחוף אליו את הכל הפיצ'יפקעס הקטנים האלה שאנחנו לא בטוחים מה לעשות איתם, אבל שננו את המילים הבאות: ברגע שאתם מאפשרים למטען הישן שלכם להגיע למגירה הזו, הדרך קצרה מאוד לתוהו ובוהו מוחלט שישרור שם במהרה. היפטרו ממנו, הרי יש לכם כבר חדש, לא?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר