חסר להם אולמות?

זעזוע בטבריה: מיטות מסאז' הוצבו מול ארון הקודש

שפל חדש בביזוי בית כנסת: רצי מרתון שהתקיים ביום שישי בעיר טבריה, טופלו על ידי מעסים בבית הכנסת כשהם לבושים בצורה לא הולמת. במלון לאונרדו ובעירייה טוענים: "זו טעות בתום לב" (חדשות)

(צילום מסך / מתוך ערוץ 10)

זעזוע בטבריה: תיעוד שנחשף הערב ב"חדשות 10" מציג שפל חדש בביזוי בית כנסת. רצי מרתון שהתקיים ביום שישי בעיר טבריה, טופלו על ידי מעסים בבית הכנסת של מלון 'לאנורדו' בעיר, כשהם לבושים בצורה שאינה מכבדת את המקום.

בסרטון שהוצג ב"חדשות 10", נראים רצי המרתון כשהם שוכבים על מיטות עיסוי שהוצבו בתוך בית הכנסת סמוך לארון הקודש, כשהם לבושים באופן שאינו מכבד את בית הכנסת ועוברים טיפולים על ידי נשים.

על פי הדיווח, רצי המרתון קיבלו את אישורו של בית המלון להקמת מתחם העיסוי בתוככי בית הכנסת של המלון והעיסויים התקיימו במשך שעות - למרות שצויין בכניסה כי מדובר בבית כנסת.

שר הדתות דוד אזולאי אמר הערב בתגובה כי "ברור שזה תקלה חמורה מאוד, אני חושב שזה לא מכובד ולא ראוי". גם הרב רפאל כהן מטבריה תקף את ההתנהלות ואמר כי "זה חמור מאוד מדובר בהיכל השם, חסר להם אולמות במלון?". הרב כהן הסתייג ואמר כי הוא מאמין שהדבר לא היה בכוונת זדון.

לאחר שהדבר עורר סערה בעיר הגיע סגן ראש העיר טבריה, יוסי בן דוד, שארגן את המרתון, למלון ודאג כי יעבירו את מתחם העיסויים לאולם אחר במלון ויפנו את בית הכנסת מכל ציוד העיסוי. סגן ראש העיר אמר כי מדובר בתקלה חמורה שתתוחקר וכי הלקחים יופקו.

עיריית טבריה ומלון לאונרדו מסרו בתגובה כי "בית המלון נענה לבקשת מפיקי האירוע והקצה לסטודנטים לעיסוי אולם לסיוע לרצי המרתון. הסטודנטים טעו בתום לב ונכנסו לאולם אחר המשמש כבית כנסת, מספר דקות לאחר מכן גילתה הנהלת המלון את הטעות ופינתה אותם לאולם הנכון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר