הרבנים הורו למנהלים: החרימו את הכינוס של המחוז החרדי במשרד החינוך

במכתב של חברי ועדות הרבנים של מועצות גדולי התורה אל מנהלי מוסדות החינוך המיוחד הם מודיעים כי "אין להשתתף בכינוס המאורגן ע"י המחוז החרדי". גורם בוועדה ל"כיכר השבת": "ממתינים לראות אם יהיה שינוי במחוז, אין התנגדות ספציפית למנהל החדש" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ועדת הרבנים הליטאית (באדיבות המצלם)

המאבק במחוז החרדי נמשך: בחודשים האחרונים התנהל מאבק של הרבנים וראשי הסיעות החרדיות במנהל המחוז החרדי במשרד החינוך מאיר שמעוני, שבסופו של דבר עזב את תפקידו מסיבות אחרות.

כעת מתברר, כי למרות שבשבוע האחרון מונה יצחק זהבי לתפקיד מנהל המחוז החדש, הרי שהרבנים עדיין אינם ממהרים לשתף עם המחוז פעולה ומחכים לראות כיצד ינהג המנהל הטרי מול מוסדות החינוך.

במכתב של חברי ועדות הרבנים של מועצות גדולי התורה אל מנהלי מוסדות החינוך המיוחד כותבים המזכירים הרב אברהם רובינשטיין והרב יוסף דריימן כי אין להשתתף בכינוס המאורגן ע"י המחוז החרדי.

"במענה לפנייתכם בעניין יום עין שאמור להתקיים בתאריך ב' שבט במכללת ירושלים. הננו לחזור ולהודיעכם שלעת עתה אין להשתתף בכינוסים והשתלמויות של 'המחוז החרדי' עד לקבלת הודעה אחרת בעניין".

"כמו כן, נבקשם לפעול ברוח הכרוז שפורסם על ידי ועדת הרבנים שעל ידי מועצת גדולי התורה בתאריך י"א כסלו שנה זו, בדבר התערבותם של המפקחים ולא לשנות מהדרך הסלולה לנו מדור דור".

כזכור, כפי שנחשף ב"כיכר השבת", הרבנים הורו לפני מספר שבועות שלא לשתף פעולה עם המחוז החרדי וכעת מתברר כי האיסור נמשך למרות החלפת המנהל של המחוז.

לדברי גורם בוועדה הרבנים, "ממתינים לראות האם הרוח בהנהלת המחוז השתנתה ולפי זה יחליטו כיצד יש לפעול בנידון. אין התנגדות ספיציפית בנתיים למר זהבי אולם עד שלא נראה שדברים תוקנו וההתערבות שהיתה בזמנו של שמעוני נפסקה לא ניתן להמשיך לשתף פעולה כפי שכבר הוועדה הורתה. מבחינתינו עד שאין שינוי בפועל הרי שהאיסור נשאר כבעבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר