מדריך לעושר

5 מיליארד ש"ח: כך תשתתפו בהגרלת ה-Powerball ("פאוורבול") בישראל

החוק האמריקני מתיר רק לאזרחים ב-29 המדינות החברות באיגוד ה"פאוור-בול" להשתתף בהגרלת הענק על 1.3 מיליארד דולר. כמו תמיד, גם למגבלה הזו הראש היהודי מצא פתרון מבריק (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

הבהלה ללוטו: עשרות מיליוני אמריקנים צפויים להשתתף בהגרלת ה- Powerball ("פאוור-בול") הקרובה שתיערך ביום רביעי הקרוב על סכום היסטורי וחסר תקדים של לא פחות מ-1.3 מיליארדי דולרים (כחמישה מיליארד שקלים). ההגרלה הגדולה בתולדות ארה"ב גורמת למאות אלפים ברחבי העולם לבקש לרכוש כרטיסים.

כך תרכשו כרטיסים להגרלת ה-Powerball בישראל

אמנם, על פי החוק האמריקני רק אזרחי 29 המדינות החברות באיגוד ה"פאוור-בול" יכול להשתתף בהגרלה, אך הראש היהודי מצא פתרון - אמנם יקר יותר מכרטיס הלוטו האמריקני - שמאפשר לישראלים להשתתף בהגרלה הגדולה בהיסטוריה.

בימים האחרונים הביאו לישראל מספר יזמים חרדים אלפי כרטיסי לוטו אותם רכשו בארה"ב. הכרטיסים שיובאו במיוחד מארה"ב לאחר הרכישה נמכרים לקיוסקים בריכוזים החרדים בירושלים ובבני ברק תמורת מחיר גבוה מהמחיר האמריקני.

בעקבות העובדה שהכרטיסים כבר נרכשו במדינות הרלוונטיות בארה"ב, הלקוחות יכולים לרכוש אך ורק את הכרטיסים עם המספרים שנבחרו על ידי היזמים באופן רנדומלי.

במידה ואחד הלקוחות הישראלים יזכה בהגרלת הענק, הוא 'ייאלץ' לטוס לארה"ב על מנת לאסוף את הסכום הדמיוני, שם הוא גם יאלץ להסתיר את העובדה כי רכש את הכרטיס באופן עקיף, דבר האסור על פי חוקי הלוטו האמריקניים.

את הכרטיסים תוכלו למצוא כאמור בעיקר בקיוסקים בריכוזים החרדיים בבני ברק ובירושלים, כשהכרטיסים נמכרים בדרך כלל לפני הגרלות על סכומים גדולים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר