פטירת הגב' חיה דבורה רוזנברג ע"ה

אבל כבד בזכרון יעקב: "אלוקים - די לצרותינו"

בקהילה החרדית בזכרון יעקב המומים ואבלים מפטירתה הפתאומית של הגב' חיה דבורה רוזנברג ע"ה. "אשת חינוך טובת לב שתמיד עזרה לכולם. אין ילד בקהילה שלא למד אצלה", סופדים לה (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

בקהילה החרדית בזכרון יעקב המומים ואבלים מפטירתה הפתאומית של הגב' חיה דבורה רוזנברג ע"ה, מסיבוך שנגרם כתוצאה מדלקת ריאות בה חלתה.

ליאת מלכה שבתה למדה בגן של המנוחה, ספדה לה הבוקר בשיחה עם "כיכר השבת": "היא הייתה מאוד מוכרת בקהילה. מדובר באישה מיוחדת עם לב טוב שתמיד עזרה לכולם. היא הייתה אשת חינוך, אין ילד בקהילה שלא למד אצלה".

מלכה מספרת כי המנוחה הייתה בריאה לחלוטין ובסוף השבוע שעבר עוד לימדה את הילדים בגן בביתה. "היא עבדה עד סוף השבוע בגן והמקרה אירע באופן פתאומי. היא הייתה בריאה לחלוטין".

היא מספרת כי לפני שבע שנים נפטרה גננת נוספת באופן פתאומי ובשנים האחרונות נפטרו עוד כמה בקהילה. "יש אבל כבד בקהילה. זו לא הטרגדיה הראשונה בקהילה וזה תפס אותנו בהלם. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש בעקבות כך".

אם לילדה נוספת בגן ספדה גם היא לגננת ואמרה כי "מדובר באישה מיוחדת שנתנה את כל כולה לחינוך הילדים".

באשר לאסונות בציבור החרדי שאירעו בשבועות האחרונים היא זועקת "די כבר לצרות. אנחנו צריכים לעשות חשבון נפש ולומר לאלוקים די לצורתנו. תעשה לזה סוף".

מאז שעות הבוקר גורמי חינוך בעירייה מספרים לילדים על הטרגדיה הקשה. לדבריה: "הבת שלי קיבלה את זה קשה מאוד. היא אמרה שהם יתפללו. לקח לה זמן להבין שהיא נפטרה".

המקרה התרחש אתמול, אז הוזעקו כונני מד"א וארגוני ההצלה לביתה בזכרון יעקב לאחר שדיווחה כי לא חשה בטוב. היא פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה, שם נאבקו הרופאים על חייה אך בשעות הלילה היא השיבה את נשמתה לבוראה.

בשעה זו נערכת הלווית המנוחה לבית משפחת קופרברג שיוצאת מביתה בזכרון יעקב לעבר בית העלמין "שומרי שבת" בעיר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר