המאבק על עצמאות החינוך החרדי

פרוש ובנט נועדו עם איציק זהבי; איגוד המנהלים יתכנס הערב

שר החינוך בנט וסגנו מאיר פרוש נועדו עם מנהל המחוז החרדי החדש איציק זהבי לפגישת היכרות • ל"כיכר השבת" נודע כי הערב תתכנס הנהלת איגוד מנהלי בתי הספר וסמינרים לדיון בנושא (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בנט ופרוש. ארכיון (צילום: מרים אלסטר - פלאש 90)

המאבק על עצמאות החינוך החרדי: הרבנים, העסקנים ואישי ציבור נוהגים עד עתה במנהל המחוז החרדי החדש במשרד החינוך איציק זהבי על פי הכלל הידוע "כבדהו וחשדהו".

מצד אחד מנסים לשתף עימו פעולה ולצאת לדרך חדשה ומאידך בודקים את כוונותיו לצד הצהרותיו ועוקבים האם ישנה ממדיניות קודמו מאיר שמעוני או שאולי דווקא ידבוק בה או אז ימשך הקרע הקיים ואולי אף יחריף.

בנתיים מורים גדולי ישראל למנהלי המוסדות שלא לשתף פעולה עם תוכניות המחוז החרדי ושלא לקחת חלק בכנסים המאורגנים מטעמם אך ייתכן והוראה זו תשתנה באם יווכחו כי קיימת שינוי מגמה וכי מנהל המחוז החדש בא לקראת הציבור החרדי בנושאים העקרוניים לו.

אמש (שני) נערכה בלשכת שר החינוך נפתלי בנט, פגישת היכרות עם מנהל המחוז החרדי איציק זהבי, השתתפו סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ומנכ"לית המשרד גב' מיכל כהן.

במהלך הפגישה דיברו המשתתפים על הרגישות והמורכבות של החינוך החרדי, ועל כך שהמחוז החרדי הוא הגדול מבין המחוזות במשרד החינוך.

הנוכחים הסכימו על שיתוף פעולה הדוק בהמשך, בכדי לתת את המענה המיטבי עבור מערכת החינוך החרדית. שר החינוך בנט וסגנו פרוש איחלו הצלחה רבה ועשייה פורייה למנהל המחוז החדש.

במקביל נודע ל"כיכר השבת" כי הערב תיערך ישיבה של הנהלת איגוד מנהלי בתי הספר וסמינרים בית יעקב בביתו של הגאון רבי מאיר קסלר רבה של מודיעין עילית וחבר וועדת הרבנים לעניני חינוך, בה ידונו הנוכחים יחד עימו בנושא המחוז החרדי.

בנוסף יקיימו מחר ראשי איגוד הסמינרים ישיבה עם עו"ד אורי קידר במשרדי סמינר הרב וולף בבני ברק במטרה לדון בנוהלי הרישום לסמינרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר