פעילי ימין הגישו תלונה נגד 'בצלם': התרשלו וגרמו לשריפה במשרדיהם

פעילי הימין ברוך מרזל ובנצי גופשטיין הגישו תלונה במשטרה נגד ארגון השמאל 'בצלם' בטענה כי השריפה במשרדיהם השבוע פרצה בשל רשלנותם. דוברת ארגון 'בצלם' סירבה להגיב לדברים (בארץ)

השריפה במשרדי בצלם (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90; צילום וידאו: כבאות והצלה ירושלים)

יומיים לאחר השרפה שכילתה את משרדי ארגון השמאל 'בצלם' בירושלים, ולאחר שהתברר כי מדובר בקצר חשמלי שגרם לשריפה, הגישו הבוקר (שלישי) פעילי הימין ברוך מרזל ויו"ר להב"ה בנצי גופשטיין תלונה למשטרת חברון נגד הארגון, בטענה כי השריפה פרצה בשל התרשלותם של אנשי 'בצלם'.

התלונה הוגשה בעקבות פוסט שפרסם חשמלאי ירושלמי, צמח בן אהרון, שכתב כי ניתן היה למנוע את האירוע לו היו אנשי הארגון חפצים בכך מכיוון שהזהיר את הארגון על מחדלים שיש במשרד.

בפוסט כתב בן אהרון כי התריע בפני הארגון על כשלים, אלא שלאחר ששלח הצעת מחיר לארגון התעלמו ממנו והתיקונים לא בוצעו.

הפוסט של החשמלאי הירושלמי

כזכור, ביום ראשון בערב פרצה שרפה במשרדי הארגון בירושלים, לכתחילה נבדק החשד כי מדובר בהצתה של פעילי ימין שכילתה לגמרי את המשרדים, אך לאחר החקירה של שירותי הכיבוי נמסר כי ההצתה נבעה מקצר חשמלי.

בשעות שעברו מאז ההצתה ועד להודעת ארגון כיבוי האש האשימו מספר פוליטיקאים את אנשי הימין בהסתה שגרמה להצתה. כמו גם תקפו את מגישת 'עובדה', אילנה דיין, ששידרה תחקיר חמור הטוען למעורבות פעיל בארגון 'בצלם' בהסגרת ערבים שמוכרים קרקעות ליהודים לידי הרשות הפלסטינאית, שם הורגים את החשודים במכירה.

ברוך מרזל מסר הבוקר כי הוא "מצפה מארגון שכביכול אכפת לו מזכויות אדם להיות רגיש לחיי אדם ולא לסכן את הציבור בצורה כל כך קשה. בדרך נס לא נשרף בית הכנסת שנמצא בקרבת מקום ולא נגרם נזק לחיי אדם".

בנצי גופשטיין יו"ר ארגון להב"ה אמר כי "מצפה מהמשטרה לסגור את המשרדים של בצלם ולהעמיד לדין את ראשי הארגון. "אמנם עיקר הבעיה שלנו עם ארגון בצלם היא הסכנה היומיומית שלהם לחיילי צהל והשמצת מדינת ישראל בעולם, אך לפחות על משטרת ישראל להעמיד אותם לדין בעוון רשלנות ההצתה ולבדוק אם נגרמה במכוון על מנת שהמשרד יישרף מטעמי הסטת דעת הקהל".

דוברת ארגון בצלם מסרה בתגובה ל"כיכר השבת" כי "למי שמפרסם את השטויות הללו אין לנו טעם להגיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר