שפת גוף: איך לעשות רושם טוב בלי להוציא מילה

עומדים להתראיין לעבודת החלומות שלכם? גם אם עברתם 31 פעמים על כל הנקודות שרציתם לכסות בראיון, חשוב לדעת שהגוף חושף עלינו הרבה יותר ממה שהיינו רוצים. הנה 8 טיפים על שפת גוף נכונה שתעשה רושם טוב לפני שהוצאתם מילה (אימון אישי, משפחה)

חיה כהן | כיכר השבת |
רושם חיובי. (צילום: shutterstock)

תמיד חשוב להותיר רושם חיובי וטוב, כך תעשו זאת עוד לפני שתפתחו את הפה:

יציבה זקופה

הקפידו על ישיבה או עמידה זקופה, אך נינוחה ולא נוקשה ומרתיעה. משכו את הכתפיים מעט לאחור, הכניסו את הבטן (אל תחנקו את עצמכם, אבל אין עניין להבליט את הכרס), ודמיינו כאילו הראש שלכם מחובר לחוט שמושך אותו קצת למעלה.

תנוחה שמביעה עוצמה

אין צורך לעמוד עם הידיים על המותניים, אתם עדיין לא בעמדת הכוח הזו, אך הימנעו מלקרב את הידיים לפנים ובעיקר לפה, תנועה שמעידה על עצבנות ומודעות עצמית גבוהה מדי עד חוסר נוחות.

הימנעו משילוב האצבעות

ולא רק בגלל האמונה שזה מביא מזל רע. שילוב האצבעות משדר הסתגרות וריחוק. לא מסר טוב במיוחד כשאתם רוצים להציג את עצמכם.

קשר עין - אבל לא יותר מדי

שמרו על קשר העין עם האדם איתו אתם משוחחים, אך באופן מאוזן. נעיצת מבט ממושכת תלחיץ את היושב מולכם. כאשר אתם מדברים, הקפידו לדבר נְכוֹחָה, ומדי פעם עצרו לחשוב והסיטו את המבט לנקודה אחרת בחדר.

רכנו קדימה

כדי להביע עניין בשיחה, הטו קדימה את גופכם לעבר האדם שמולכם, אך היזהרו מלפלוש למרחב האישי שלו. אף אחד לא אוהב שמישהו מדבר ישר לתוך הפנים שלו. ברגע שאתם מצליחים להריח את ארוחת הבוקר שלו, תדעו שהגזמתם והגיע הזמן לקחת רוורס.

אחזו חפץ

לא על המותניים, לא ליד הפה והפנים בכלל - מה עושים עם הידיים? תוכלו לאחוז כוס קפה, עט או כל חפץ אחר, אך עשו זאת בחכמה ואל תקרבו אותם לאזור הפנים, מה שיגרום לאדם שמולכם לחוש שאתם מניחים גבול פיזי קשיח ביניכם.

דברו עם הידיים

מחקרים מוכיחים שדיבור עם הידיים משפר את יכולת החשיבה. בנוסף, דיבור עם הידיים מראה לאדם איתו אתם מנהלים שיחה שאתם מאמינים במה שאתם אומרים, וממילא להאמין לכם.

חיקוי תנועות

חקו את התנועות של האדם איתו אתם מדברים. שימו לב להתנהגותו, ובעדינות שקפו אותה וחזרו עליה, וכך תרמזו לו בעקיפין שאתם באותו הצד ולא אויבים חלילה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר