שבחים מנתיבות

יחיאל זוהר על גפני: "הוא מייצג את המדינה" • צפו

במהלך ביקור שערך יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני בנתיבות, נשא ראש העיר יחיאל זוהר נאום הלל ושבח לגפני ואמר: הוא דואג לכלל האזרחים. טוב לנו וטוב למדינה שתמשיך להיות שם" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום וידאו: באדיבות המצלם; תמונת גפני: מרים אלסטר - פלאש 90)

בסוף השבוע האחרון ערך יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ביקור בדרום הארץ, כאשר בין היתר ביקר בעיר נתיבות שם זכה לקבלת פנים חמה במיוחד מראש העיר יחיאל זוהר.

זוהר, שקיבל את פניו של גפני, נשא נאום נדיר ובו שורת תשבחות שהרעיף על ראשו של גפני, כשאמר כי הוא מייצג את המדינה ולנגד עיניו עומד טובת הכלל.

"הטבת המס זה לא היה דבר פשוט מאליו", אמר זוהר בנאומו, "המקום היחיד שקיבל העלאה בארץ זה העיר נתיבות .היו מאבקים ובלי הסיוע של יו''ר הוועדה אי אפשר היה לזוז שום דבר".

"יושבים שם 8 אנשים מתוכם אולי אחד, שניים מבינים על מה מדובר והשאר מצביעים אוטומט", המשיך זוהר, "הרב גפני - גם הח"כים מהליכוד וגם מהשמאל מכל הגוונים מבינים שהאיש - מבין בכלכלה".

זוהר המשיך לפרגן לגפני ואמר כי "האיש נמצא שם לא מטעם אוכלוסיה כזו או אחרת, הוא לא מייצג את החרדים בוועדה הוא מייצג את מדינת ישראל. אומר זאת גם ראש הממשלה מה שעומד לנגד עיניו זה טובת הכלל".

"הוא מסוג החרדים שיודעים לאן המדינה הזאת צועדת ומה חשוב לפני מה והוא דואג לכלל האזרחים, טוב לנו וטוב למדינה שתמשיך להיות שם", אמר ראש עיריית נתיבות.

צפו בתיעוד וידאו מהנאום

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר