רמת השרון אמרה לא להסתה

שירה אבין הודחה, המועמד החרדי יעקב קורצקי יתמודד סיבוב שני

רמת השרון אמרה לא להסתה, וראשת העיר שירה אביןף שהסיתה נגד החרדים הגיעה רק למקום השלישי בבחירות. בעוד שבועיים ייערך סיבוב שני בו יתמודד שוב המועמד החרדי יעקב קורצקי (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(מתוך דף הפייסבוק: יעקב קורצקי - ראש העיר של כולם)

רמת השרון אמרה לא להסתה: ראשת העיר רמת השרון המכהנת, שירה אבין, שלא בחלה בקמפיין מסית נגד החרדים, הפסידה בבחירות לראשות העיר שנערכו אמש (שלישי) ולא העפילה לסיבוב השני.

מתוצאות לא רשמיות של הבחירות ברמת השרון עולה כי אף אחד מארבעת המועמדים לתפקיד לא השיג רוב של 40 אחוזים מה שמצריך סיבוב שני בין שני המועמדים המובילים.

למרבה ההפתעה, בסיבוב השני יתמודד המועמד החרדי, סגן ראש העיר, יעקב קורצקי, מול חבר המועצה מהאופוזיציה אבי גרובר, לאחר ששניהם קיבלו את מירב הקולות לעומת שני המתמודדים האחרים.

קורצקי כתב בדף הפיסבוק שלו: "אני שמח לבשר לכם בשעת לילה מאוחרת זו שהעפלנו לסיבוב השני בו אתמודד מול חברי, אבי גרובר. תנוחו הלילה, וממחר בבוקר מצפה לנו הרבה עבודה. נפשיל שרוולים וביחד נוביל את רמת השרון לדרך חדשה בהנהגתי. אני מודה לכם מעומק הלב על התמיכה הרבה!".

גרובר כתב לתומכיו בפייסבוק: "בסיומה של מערכת בחירות מורכבת ורווית יצרים תושבי רמת השרון הביעו אמון חד משמעי בדרך של ערכים, ניקיון כפיים ואמינות. אמשיך בדרך של אחדות ואחידות בין כל תושבי העיר על כל גווניה, גם בהמשך המערכה בעוד שבועיים".

הבחירות נערכו בעקבות הרשעתו של ראש העיר הקודם יצחק רוכברגר בפלילים. בית המשפט השלום בתל אביב הטיל עליו קלון וגזר עליו שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 40 אלף שקל.

במהלך מערכת הבחירות הסוערת בעיר, התפרסמו שלטי חוצות של ראשת העיר בפועל שירה אבין שבה היא נראית בתמונה לצדו של סגנה הדתי קורצקי כאשר כיפתו השחורה מודגשת ועל התמונה נכתב באותיות מודגשות: "מי לדעתך ישמור טוב יותר על רמת השרון שלך?".

התגובות הזועמות לא איחרו לבוא. קורצקי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "שירה יודעת שזה לא נכון, המאבק פתוח בין כל המועמדים והוא ממש לא בין שנינו בלבד. אז למה שירה העלתה את שלט החוצות הזה? כי היא חושבת שכולכם גזענים. שאם תראו כיפה שחורה ותאמינו שהמאבק הוא רק בין שנינו, תיבהלו ותנהרו בהמוניכם לקלפי כדי לבחור בה".

במטה של אבין סירבו להתנצל והבהיר את מה שהתמונה הראתה שהבחירות הן בינה לבין מועמד חרדי. "ההאשמות המופרכות על גזענות הן ניסיון כושל להסיח את דעת הציבור מהעיקר - שהוא עתידה של רמת השרון. שירה אבין מביאה לציבור את העובדה כי יעקב קורצקי הוא חרדי שנכלל בבחירות האחרונות ברשימת יהדות התורה לכנסת. הניסיונות של קורצקי, אדם לגיטימי המשמש גם כסגנה, להפוך את העניין הזה לגזענות – משולל כל יסוד וייכשל. ראוי שתושבי רמת השרון ידעו את השקפת עולמו, למרות ניסיונות ההסתרה שנעשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר