בעקבות המעצרים

הפלג הירושלמי: "ננהל מאבק ציבורי רחב היקף"

בעקבת מעצרם של שלושת פעילי הפלג הירושלמי בחשד להסתה נגד חיילים חרדים, יוצאים אנשי הפלג ל"מאבק ציבורי רחב היקף נגד הממשלה הפועלת באופן דיקטטורי לסתימת פיות" (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הפגנת הפלג ליד ביהמ"ש, הבוקר (צילום: באדיבות המצלם)

בוועד להצלת עולם התורה של הפלג הירושלמי יוצאים למאבק בעקבות מעצרם של שלושת הפעילים החשודים בהפצת הסתה כנגד חיילי צה"ל.

לדבריהם המסע להגברת יעדי הגיוס בקרב בני הישיבות הגיע לשיא חדש, עם מעצרם של "שלושה אברכים חשובים" בטענה כי היו קשורים לפעילות הסברה נגד "ציידי הנשמות" הפועלים מטעם הצבא.

בעיתון "הפלס", בטאון הפלג הירושלמי, נכתב הבוקר כי "בעקבות המעצרים השערורייתיים התקיים בירושלים כינוס ספונטני והוקם ועד פעולה מיוחד שינהל מאבק ציבורי רחב היקף נגד הצעדים הממשלתיים. בכינוס הוכרז כי זעקת עולם התורה תושמע בכל רחבי העולם היהודי נגד הממשלה הפועלת באופן דיקטטורי לסתימת פיות של הציבור החרדי הפועל לאורם של מרנן גדולי ישראל שליט"א".

צפו: מלווים את אחד העצורים ביציאה מביהמ"ש

העיתון מציין כי למרות המעצרים האחרונים "כל הנסיונות הדיקטטוריים של השלטון לא יפחידונו. הם רק מלמדים אותנו במה מדובר ועד כמה נחוש השלטון במזימתו לשנות את פני הציבור החרדי – ועל כך נילחם במסירות נפש".

העיתון מצטט "רבנים ואישי ציבור חרדיים", שהזכירו כי בהחלטות כינוס ראשי הישיבות ומרביצי התורה בראשות גדולי ישראל שהתקיים לפני כחודש באולמי 'תמיר' בירושלים, נקבע בין השאר: "דעת תורתנו הק' שכל הסוחר בנשמות קדושות מוציא עצמו מכלל החרדים לדבר ד'. כל המסייע לעוברי עבירה וכל אשר משתף פעולה בכל דרך שהיא עם מזימות אלו, צריך להוקיעו כדרכה של תורה - ובל ייראה במקומותינו".

"עתה אנו רואים, כי מדינת ישראל החליטה להעתיק את שאר שיטות הפעולה של אותם משטרים אפלים ומנסה לדכא את רוחו של עולם התורה העומד בעוז נגד השלטון. אך היה לא תהיה, כי מובטחים אנו שכל כלי יוצר עלייך לא יצלח", נכתב בעיתון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר