סוער בספרא

אפשטיין תקף: "מדובר בשערורייה"; סבן הגיב: "נו, שויין"

נמשכת הסערה בעיריית ירושלים סביב חקירות הארנונה. במייל שהגיע לידי "כיכר השבת" תקף סגר"ע חיים אפשטיין את חבר המועצה נחמניאל סבן ותמך במנהל האגף. סבן בתגובה: "נו, שויין" (חרדים)

סבן ואפשטיין (צילומים: באדיבות המצלם, יונתן זינדל - פלאש90)

סוער בכיכר ספרא: הסערה בעיריית ירושלים, סביב נושא החקירות למבקשי ההנחות בארונה, נמשכת וגוררת לתוכה חברי מועצה נוספים, כעת מצטרף לסיפור סגן ראש העיר מטעם סיעת "בני תורה", חיים אפשטיין, כשהוא תוקף את מחזיק תיק הארנונה נחמניאל סבן מש"ס.

סבן, שיגר שלשום מכתב לראש העיר ניר ברקת נגד מנהל אגף שומא וגביה משה לוי, בו טען כי אנשי האגף עומדים מאחרי הדלפת הנתונים לגלי צה"ל, לפיהן 36% מהנחקרים בארנונה נמצאים כשקרנים ובקשותיהם נפסלות. סבן הוסיף ותקף את לוי ודרש לעצור את החקירות עד לבירור הנושא.

בתגובה לכך, שיגר לוי מכתב לסבן, שפורסם אמש בהרחבה ב"כיכר השבת", בו תקף אותו בחזרה וטען כי הוא "עושה עוול לעובדי ומנהלי האגף המסורים".

מלבד סבן, חברי מועצה חרדים אחרים מסיעת יהדות התורה, הביעו תרעומת מפרסום הנתונים בגלי צה"ל, וטענו כי הנתונים אינם מדוייקים כלל. חברי המועצה דרשו לברר מי הדליף את הנתונים ולהמשיך בשינוי מדיניות החקירות.

אלא שמי שהתגייס לעזרתו של מנהל האגף משה לוי, הוא דווקא חיים אפשטיין. במייל שנשלח אל חברי המועצה ואנשי האגף והגיע לידי "כיכר השבת" כותב אפשטיין: "אבקש למחות על הקביעה כאילו מר משה לוי או אי מי מעובדיו העביר ידיעה כזו או אחרת מתוך המחלקה לכתב גלי צה"ל".

"לא יתכן שנפרסם עובדה מן הסוג הזה ללא שום סימוכין וללא שנשמע קודם את דבריו של מר משה לוי בנידון. לדעתי, מדובר בשערורייה, ומוכרחים להוקיעה", תוקף אפשטיין.

הוא מציין כי "בוועדת המכרזים העירונית הוחלט להכניס חברת חקירות פרטית בניגוד גמור!!! לעמדתו המקצועית של מר משה לוי".

אפשטיין מוסיף: "לא מקובלת עלי התנהגות בוטה מול מנהל מחלקה המשרת ציבור זה עשרות בשנים ללא דופי".

סבן השיב למייל במילים קצרות וכתב: "נו, שויין".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה לפרסום הנתונים כי "העירייה מקבלת מדי שנה כ-38 אלף בקשות להנחה בארנונה מטעמי הכנסה ועל כן מבצעת בהתאם בדיקות מדגמיות על מנת לוודא שאכן קיימת זכאות להנחה. מתוך כלל הבקשות נבדקו 1,500 מקרים של בקשות להנחה מטעמי הכנסה בשנת 2014, והתברר כי 36% או שוויתרו על בקשת ההנחה או שלא מסרו נתונים מדויקים על הכנסתם או שהתברר כי הכנסותיהם הינן אחרות ועל כן - לא הוענקה להם הנחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר