הצד האפל של המטבע: 6 אנשים שזכו בלוטו ואיבדו הכל

מפנטזים על הרגע שתזכו בלוטו, תאספו את החפצים מהמשרד ותסתלקו בלי לספק הסברים לאף אחד, נו, כמו יוסי-יוסק'ה-יוספוש מהפרסומת של מפעל הפיס? תחשבו שוב. או שפשוט תמשיכו לקרוא על 6 הנפילות הכי כואבות שקרו לזוכים בלוטו. אאוצ' (בעולם)

חיה כהן | כיכר השבת |
תמחק את החיוך. יש סיכוי גבוה שאתה עושה טעות (צילום מסך מהיוטיוב של מפעל הפיס)

עשרות מיליוני אמריקנים יעצרו הלילה את נשימתם כשיושמעו מספרי הגרלת ה-Powerball ("פאוור-בול") על הסכום המטורף של לא פחות מ-1.5 מיליארדי דולרים (כחמישה מיליארד שקלים). אגב, גם אתם עדיין יכולים לנסות מזלכם.

כי אין כמו לארוז את החפצים בקרטון ולנטוש את המשרד בלי לספק הסברים לאף אחד, גם לא לבוס שרץ אחריכם בתחנונים, או זה לפחות מה שמנהלי ההגרלות רוצים שנחשוב.

לפני שאתם פוצחים בסדרת פנטזיות ובונים מגדלים על מה תעשו עם הסכום האגדי הזה, הנה 6 אנשים שהולכים להוציא לכם את החשק לזכות - הם זכו בלוטו אבל איבדו הכל:

1. הסיפור הקלאסי

ליסה ארקנד זכתה במיליון דולר בהגרלה במסצ'וסטס ב-2004. היא רכשה בית חדש ויצאה לנפוש בחופשות יקרות, כמו זוכים רבים.

אך אחרי ניכוי המיסים, לא נשאר הרבה ממיליון דולר, וליסה פתחה מסעדה בה השקיעה את יתר הכסף כדי שיהיה לה ממה להתפרנס. למרבה הצער, תוך כמה שנים המסעדה ספגה הפסדים קשים, ליסה איבדה את כל כספה ונאלצה לסגור את המסעדה הכושלת.

2. מטייקון לעובד מפעל

מייקל קרול היה בסך הכל בן 19 ועובד זבל זוטר באנגליה, כשהתבשר שזכה בסכום של 9.7 מיליון לירות שטרלינג. מסוחרר מהזכייה, הוא רכש אחוזה והתמכר לתכשיטי זהב וסמים.

תוך עשור, קרול התרושש לחלוטין, וכיום הוא עובד בפועל במפעל לייצור עוגיות, ומשכורתו עומדת על 204 ליש"ט לשבוע.

3. מיליונר או רוצח?

ווילי הארט זכה ב-3.1 מיליון דולר בהגרלה במישיגן בשנת 1989. תוך שנתיים נישואיו קרסו, הוא איבד את המשמורת על ילדיו והואשם בניסיון לרצח, וכל כספו התחלק בין משפט הגירושין שלו לסמים, כך סיפר עורך דינו.

4. 31$ התנדפו תוך שנתיים

בילי בוב הארל ג'וניור זכה ב-31,000,000 מיליון דולר בהגרלה בטקסס, ב-1997. הוא קנה חווה ומספר בתים, תרם לקהילה והלווה כספים לחבריו. אשתו לא אהבה את הפזרנות, והם התגרשו. הארל בזבז את הכסף עד הסנט האחרון, ואחרי שנתיים, שם קץ לחייו כשהוא עני וחסר כל.

5. כספי הזכייה הוחרמו עד הסנט האחרון

דניס רוסי הייתה נשואה באושר במשך 25 שנה, עד שזכתה ב-1,300,000 מיליון דולר והגישה בקשה לגט מידי. זמן קצר אחרי הגירושים, בעלה תומס גילה על הזכייה ותבע אותה בבית משפט. בלי להיכנס לפרטים המייגעים, פסק הדין הסופי דרש מגברת רוסי להעביר את כל כספרי הזכייה, עד הסנט האחרון, לבעלה.

6. הדובדבן הכי כואב: כשמיליונר זוכה בלוטו

ג'ק ווייטקר כבר היה מיליונר כשזכה בלוטו. את הונו המקורי עשה בעשר אצבעותיו והגיע ל-17 מיליון דולר, כשזכה בלוטו ב-90 מיליון דולר. ג'ק היה נדיב ועשה עם הכסף דברים טובים - הקים קרנות צדקה, תרם לנזקקים ואף רכש בית ומכונית לאישה שמכרה לו את כרטיס הזהב.

אך באיזושהי נקודה, דברים החלו להשתבש. יותר מדי אנשים צבאו על ביתו וכיסיו בניסיון להוציא ממנו תרומה, מזוודה עם חצי מיליון דולר שהייתה ברכבו - נגנבה, החברה שהקים נתבעה במיליונים, נכדתו נמצאה מתה בעקבות שימוש במנת יתר, בתו מתה כמה שנים אחר כך ואשתו התגרשה ממנו. ג'ק הפך לשיכור כרוני והתקוטט בקביעות.

בראיון עמו הודה ג'ק: "הייתי צריך לקרוע את הכרטיס הזה לחתיכות".

ועכשיו תורכם: מה הייתם עושים אם הייתם זוכים בסכום רציני? אתם חושבים שהייתם מצליחים להחזיק מעמד לעומת החבר'ה כאן למעלה אחרי 5-10 שנים?

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר