האזינו לשיחה מהכלא

הרוצח שליסל: לא תכננתי להרוג; בלעדיי - פיגועי פריז היו כאן

הרוצח ישי שליסל, בעל החזות החרדית שביצע את הדקירה בירושלים בסוף השנה שעברה, מדבר לראשונה מהכלא. "אם לא היו עושים כלום, היה יכול להיות כמו בפריז". האזינו להקלטה (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הרוצח ישי שליסל, בעל החזות החרדית שביצע את פיגוע השנאה בירושלים בסוף השנה שעברה, מדבר לראשונה מתוך הכלא ואומר כי אילולי המעשה שעשה, פיגועי הטרור היו קשים הרבה יותר. בשיחה שקיים מתוך הכלא עם אחד מחבריו והוקלטה, הוא מתייחס לרצח ואומר כי לא התכוון לרצוח אלא לפצוע. עם זאת, הוא לא מביע חרטה על המעשה. את ההקלטה חשף הערב העיתונאי יאיר שרקי במהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 2.

שליסל מתייחס לרצח שירה בנקי: "אני ממש לא תכננתי ולא רציתי שזה יקרה, וזה היה נראה לי סיכוי הרבה יותר נמוך. כמו שקרה לפני עשר שנים, כמו שקרה לאחרים, כמה ימים בבית חולים".

לדבריו: "יש, מצד אחד, עניין שהם יידעו שמבחינתם מגיע להם למות. הקב"ה הוא גם.. זימן לי משהו שככה, שלא רציתי, אבל אם זה מה שהוא רצה, זה מה ש.. תוצאות כאלה".

החבר שואל את שליסל: מה, שהיא תמות?

שליסל: "שתמות, כן".

שליסל לאחר הדקירה (צילום: עמית קוטלר, ynet)

הרוצח הוסיף: "אבל אמרתי, אם זה מה שהוא רוצה אז זה רצונו. וחלק מהעניין זה גם לגרום לביזיונות האלה. ככה, זה בהרגשה אישית ולמשפחה, עשיתי את מה שצריך לעשות".

הרוצח הסביר שלדבריו אם הוא לא היה דוקר הייתה פורצת אינתיפאדה יותר קשה: "אם אף אחד לא היה עושה כלום, האינתיפאדה הזו הייתה כבר כתובה בשמיים, והיא הייתה יכולה להיות הרבה יותר גרועה, היה יכול להיות כמו בפריז, כל אחד יכול לבוא עם נשק וחגורת נפץ ופתאום הם ירדו רמה ובאים עם סכינים".

הרוצח שליסל התייחס גם לסוגיית המשפט שלו ואמר: "משפט? זה שום דבר. לא להכיר בהם זה חלק.. אם כבר נאבקים ברשע אז צריך להילחם גם בהם ולפחות לא להכיר בהם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר