"נצטרך טיפולים"

האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו: "המצב קשה הגוף הולך ונחלש, תתפללו עלינו"

בהילולות הבאבא סאלי, אמר האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו לחסידיו, כי מצבו הבריאותי קשה, "נצטרך לעבור טיפולי כימותרפיה קשים" וביקש: "תתפלו שנזכה לראות את הילדים גדלים" (חדשות חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות בן ציון עטיה)

ימים ספורים לאחר החלטת בית המשפט לדחות את ערעורו ולשלוח אותו לרצות עונש מאסר בפועל, מנהיג קהילת "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו, מסר אמש שיעור מיוחד לחסידיו בו התייחס למצבו הבריאותי.

"מצב הבריאות קשה", אמר הרב. "הגוף הולך ונחלש מיום ליום נצטרך לעבוד טיפולי כימותרפיה קשים כנגד מחלת הסרטן שנמצאת בערמונית ובבלוטות הלימפה".

הרב ביקש מציבור המשתתפים להעתיר בתפילה עבורו, "תתפללו תעתירו בעדנו לרפואה שלמה שנזכה עוד לראות את ילדי הקטנים גדלים לתורה ויראת שמים אמיתית".

הרב אמר את הדברים בפני עשרות חסידיו שהגיעו לבית הכנסת "תפארת יוחאי" לרגל הילולת הבבא סאלי.

בשבוע שעבר התייחס הרב בשיעורו להחלטת בית המשפט ואמר כי "יש דין בשמיים, הקב"ה מעניש מי שעושה לא טוב. אפילו הגויים מאמינים שמי שלא מתנהג בהגינות נענש - אם לא פה אז במקום אחר, הגויים קוראים לזה צדק פואטי". הרב חיזק את חסידיו: "הדברים האלה מחזקים אותנו, הסרטן, שפיכות הדמים, הרדיפה ו-7 שנים של הכפשות - שום דבר לא שבר אותנו. כל מה שהקב"ה עושה זה אמת, הוא רואה ללבב".

"יום אחד הכל יצא בחוץ" הזהיר הרב. "כמה שהשקרן משקר יותר הוא צריך להיות יותר בעל זיכרון. בסוף הכל ייצא, היום אנחנו בצער? עוד שנה נהיה שמחים. נקראנו בשם יאשיהו לראשונה אחרי 400 שנים, השם יאשיהו יילחם על השם שלו כדי שהאמת תצא"

"זה עוול שלא היה כדוגמתו מאז ומעולם. יש לנו סרטן, אנחנו יכולים למות כל יום. אבל 'זה הסרטן שלו יותר אדום וזה הסרטן שלו פחות אדום'" אמר הרב ורמז לסתירה כביכול בין החלטת בג"צ שנוגעת אליו להקלה מנגד בעונשו של אורי לופוליאנסקי בשל מחלתו - למרות חומרות העבירות שלו.

"פה אנחנו פושעים, באמריקה אנחנו צדיקים. גם אצלכם ואצל רבבות יהודים אנחנו ישרים והגונים, יותר מהם. מה שיהיה יהיה, נידבק בקדוש ברוך הוא. ביום ההילולא של משה רבינו ייקחו לבית הסוהר אדם שנתן תורה לעם ישראל, יחד עם משה רבנו ורבי שמעון בר יוחאי וכל הצדיקים. מי ינצח? התורה והקב"ה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר