המועמד החילוני לראשות העיר רמת השרון: "לא אנהל קמפיין מסית"

אבי גרובר, המתמודד לראשות עיריית רמת השרון, אומר כי לא ינהל קמפיין מסית נגד המועמד חובש הכיפה יעקב קורצקי: "לא רוצה מלחמה. ביחד אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים טובים" (מקומי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קמחי - Ynet)

תושבי רמת השרון ייצאו בעוד כשבוע לסיבוב השני בבחירות לראשות העיר, זאת לאחר ששני מועמדים, יעקב קורצקי החרדי ואבי גרובר החילוני, עקפו את שני המתמודדים הנוספים ביניהם ראשת העיר המכהנת שירה אבין.

במהלך הקמפיין שקדם לסיבוב הראשון בבחירות, בחר מטה הבחירות של אבין לפרסם תמונה בה היא נראית לצדו של המועמד חובש הכיפה יעקב קורצקי, כאשר כיפתו השחורה מודגשת ועל התמונה נכתב באותיות מודגשות: "מי לדעתך ישמור טוב יותר על רמת השרון שלך?".

כעת, אבי גרובר, המועמד שעקף אותה בסיבוב הראשון, מצהיר כי בשונה ממנה הוא לא ינהל קמפיין מסית נגד חרדים: "היה לי מאוד עצוב לראות את המודעה הזאת" אמר ל"כיכר השבת". "אני מאוד הצטערתי שמערכת הבחירות הידרדרה לאווירה הזאת. זה היה מיותר".

"לא תהיה פה הסתה ולא שנאה. ההפך, רק לחבק ולחבר ולאחד. עם ישראל לא צריך בימים אלו קמפיין של הסתה. יש לנו מספיק בעיות". לדבריו: "גם בסיבוב הקודם שמרתי על זה כלפי כל המועמדים. היה קמפיין חיובי, על מה אני הולך לעשות ולא קמפיין השמצות", הוסיף.

גרובר מבהיר כי בין אם ייבחר ובין אם לא, הוא יפעל ביום שאחרי הבחירות לאחדות: "אני לא רוצה מלחמה. ביחד אנחנו יכולים לעשות הרבה דברים טובים. התושבים יבחרו מי יוביל ואחר נצטרך לשבת בנינו ולהחליט איך ממשיכים הלאה".

"תהיה כאן התמודדות", הוא אומר, "אני לא נגד יעקב קורצקי. תושבי רמת השרון יצטרכו לבחור מי לדעתם צריך לנהל את העיר בשלוש השנים הקרובות".

הבחירות נערכו בעקבות הרשעתו של ראש העיר הקודם יצחק רוכברגר בפלילים. בית המשפט השלום בתל אביב הטיל עליו קלון, שישה חודשי עבודות שירות וקנס של 40 אלף שקל.

המועמד חובש הכיפה יעקב קורצקי מסרב להתראיין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר