איך לשחרר אף סתום בדרך טבעית ופשוטה

סביר להניח שהחורף, כשמזג האוויר לא החלטי בעליל, עוד תצטרכו להשתמש בטריק הזה לפחות פעם אחת. אז הנה דרך טבעית ופשוטה לשחרר אף סתום שכדאי לדעת. בונוס: זו גם דרך מעולה להפסיק לנחור בלילה ולחרב לכל בני הבית את השינה (בריאות)

חיה כהן | כיכר השבת |
עוד תודו לנו על זה (צילום: shutterstock)

אחרי שתקראו את זה החיים שלכם יראו אחרת, ומי שנאלץ להתמודד עם אף גדוש במקום ציבורי יבין מיד למה: אין דבר נוראי ומביך מקינוח אף קולני ומתמשך כשאתם חולקים מרחב עם אנשים נוספים - אוטובוס, כיתת לימוד או בית כנסת (אוקיי, אנחנו פחות בטוחים בקשר למקום האחרון).

החורף, כמו חורף ישראלי אמיתי, מגיש לנו מזג אוויר לא החלטי שנע בין חום קיצי ביום לקור מקפיא בלילה, וסביר להניח שתצטרכו להשתמש בטריק הזה לפחות פעם אחת - איך לפתוח את דרכי הנשימה עם תרופה טבעית שלכל אחד יש בבית.

מה צריך? 3-5 שיני שום, סיר מלא במים, מגבת גדולה והרבה טישיו.

מרתיחים את המים בסיר, ובעזרת תחתית של כוס זכוכית, מוחצים את שיני השום. מסירים את הקליפות ומוסיפים את שיני השום המחוצות לסיר עם המים הרותחים ומכבים את האש.

מקמו את הראש שלכם במרחק בטוח מעל הסיר (10-20 ס"מ), וכסו את הראש שלכם יחד עם הסיר במגבת, כלומר צרו מן אוהל קטן שבתוכו נמצאים הסיר, האדים והראש שלכם.

קחו שאיפות ונשיפות עמוקות וארוכות מעל האדים במשך 3-5 דקות.

איך זה עובד? השום הוא צמח אנטיבקטריאלי, וריסוק שיני השום משחרר מהן חומר בשם אליצין - תרופה טבעית שמדללת את הריר שחוסם את תעלות האף ומסייעת לו לזרום החוצה (תכינו את הטישיו). בנוסף, האליצין מונע התפתחות דלקות שמחמירות את הגודש באף.

בונוס: זו גם דרך מעולה להפסיק לנחור בלילה ולחרב לכל בני הבית את השינה. זה למה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר