נתניהו כתב אותיות לזכר חללי מערכות ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס כתיבת אותיות אחרונות בספר תורה לזכר חללי צה"ל. "החתימה הזאת על ספר התורה הזה שעבורנו מבטא את קדושת החיים" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו כותב ואת בספר התורה (צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום (חמישי) בטקס כתיבת אותיות אחרונות בספר תורה לזכר חללי צה"ל. מדובר באירוע המשך לטקס קבלת 73 ספרי תורה לזכר חללי מערכות ישראל שהתקיים לפני כחודשיים ברחבת הכותל.

נתניהו אמר לאחר כתיבת האות בספר התורה כי: "אני שמח להיות אתכם כאן, אני מאוד מתרגש. החתימה הזאת על ספר התורה הזה שעבורנו מבטא את קדושת החיים, את הכאב הגדול שאנחנו חשים על אובדן הבנים והבנות שלנו. אבל זה מחיר החיים שלנו וזה השוני הגדול בתולדות עמנו.

"לפני שהקמנו את המדינה, היינו כמו עלה נידף ברוח, טבחו בנו והרגו בנו בלי חשבון; והיום, אנחנו יכולים להכות באויבינו ולהדוף את כוונות ההשמדה שלהם. לצערי, זה כרוך במחיר מאוד כבד, מאוד. אתם מכירים אותו. את מכירה אותו, מרים, אני מכיר אותו, ההורים מכירים. זה מחיר נורא, אבל זה מחיר החיים. אני חושב שרק מי שבתוך המשפחה הזאת באמת מבין את עוצמת הכאב, אבל גם את כוח החיים".

באירוע השתתפו מנכ"ל משרד רה"מ אלי גרונר, יו"ר ארגון יד לבנים אלי בן שם, הרב הראשי לצה"ל תת אלוף רפי פרץ, סמנכ"ל משרד הביטחון וראש אגף משפחות אריה מועלם, ראש היחידה להנצחת החייל יעקב גבאי, נציגי המשפחות השכולות והתורם להקדשת ספרי התורה לזכר חללי צה"ל לורנט עמרם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר