התחרדות קריית יובל

כ-1,500 חרדים ודתיים רקדו מול מחללי השבת

מאוחדים בקרב נגד חילולי השבת: כאלף וחמש מאות חרדים ודתיים משכונת קריית יובל השתתפו בתפילת מחאה נגד הקרנת הסרטים בשבת ולאחר מכן פצחו בשירה וריקודים ברחובה של עיר (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ריקוד, ארכיון (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

תושבים חרדים ודתיים בשכונת קריית יובל בירושלים התאחדו בליל שבת לתפילת מחאה משותפת נגד המינהל הקהילתי המקומי שמחלל את השבת לדבריהם. פעילים חרדים בשכונה דיווחו כי לא פחות מאלף וחמש מאות בני אדם לקחו חלק במחאה.

"מנהל קהילתי יובלים חרט על דגלו את נושא פריצת הסטטוס קוו בעיר ירושלים והחליט לפתוח את את אולם בית טיילור שבשכונה להקרנת סרטים בשבת. הציבור הדתי והחרדי מאוחד בדעה שאין לאפשר את קיומו של המנהל הקהילתי במתכונת הנוכחית וקורא לפרק אותו מיידית" נמסר.

לאחר התפילה המתפללים יצאו לרחובה של עיר, רקדו ושרו עם תושבי השכונה. "חשוב לציין שלמרות הנסיונות לעורר פרובקציות מצד קבוצת החילונים הקיצונית, הציבור קידש שם שמיים והתפזר בסדר מופתי" מסרו הפעילים.

גורמים בשכונה אומרים כי "מאחר וראש העיר הבטיח שבמידה ומנהל קהילתי יובלים ימרו את פיו, יורה לנקוט נגד מנהל קהילתי יובלים בסנקציות עד פירוקו המוחלט, הם ממתינים לפעולה ברורה מצידו בנושא ולכן הוחלט שהמחאה השבת תהיה שקטה בכדי לאפשר לו את מרחב הפעולה הדרוש לו. ובמידה ולא ישתנה כלום ביחס העירייה כלפי מנהל קהילתי יובלים, המחאות יחריפו לכל שכונות העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר