הטיל ספק בנאמנות

משרד החוץ הודיע: נחרים את שר החינוך נפתלי בנט

שר החינוך נפתלי בנט תקף את משרד החוץ בראיון שהעניק בסוף השבוע, ובתגובה החליט ועד עובדי המשרד להכריז חרם על כל נסיעותיו של השר בנט. "הטיל ספק בנאמנות העובדים" (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: פלאש 90)

בעקבות ראיון שהעניק שר החינוך נפתלי בנט בסוף השבוע ובו תקף את עובדי משרד החוץ, החליטו עובדי המשרד להחרים את כל נסיעותיו של יו"ר הבית היהודי לחו"ל ולהפסיק על שיתוף פעולה איתו.

בראיון לתכנית הרדיו "גומרים הולכים" ברדיו תל אביב אמר בנט כי הוא "מתחיל לחשוב אולי שיש בעיה ב-DNA של משרד החוץ. כל הזמן מתלוננים על משרד החוץ. אם אנשים כמו אלון ליאל שהו במשך מספיק זמן במשרד החוץ יש שם בעיית עומק. שואלים איפה ההסברה? איזו הסברה. כשהפירומן מספר 1 עומד בראש המערכת אז איזו הסברה. הוא יסביר את ישראל? מי תוקע לי כף שהוא לא עשה כאלה דברים גם במהלך כהונתו".

"אחרי כל זה צועקים שישראל מבודדת בעולם. אותי מטריד מאוד שהאדם שהיה אחראי על קידום המעמד הבינלאומי של ישראל, כשהוא לא בתפקיד - עושה הכל כדי לפגוע במעמדה של ישראל".

בתגובה, פרסם ועד עובדי משרד החוץ הודעה חריפה נגד בנט: "שר החינוך של מדינת ישראל התבטא באופן מעוות כנגד עובדי משרד החוץ. משמעותה של דרישתו שעובדי המשרד יעברו בדיקת ד.נ.א. מטילה ספק בנאמנות העובדים למדינה, למוסדותיה ולממשלתה".

"ההתבטאויות המקוממות של גימלאים יחידים, יוצאי משרד החוץ, אינן מהוות תרוץ להשתלחות חסרת רסן של שר בממשלת ישראל בעובדים. אנו רואים בחומרה רבה את הדברים ועל כן מנחים את כל עובדי משרד החוץ שלא לשתף פעולה עם השר בנט עד לקבלת הבהרת דבריו והתנצלותו".

בנט אמר בתגובה: "דברי השר בנט בראיון כוונו מול מי שפועל נגד מדינת ישראל כמו אלון ליאל, מנכ"ל המשרד לשעבר. ניכר שעובדי משרד החוץ מסתייגים נחרצות מהתנהלותו ופועלים במסירות וללא לאות למען מדינת ישראל, בימים לא פשוטים למדינה, וההסתייגות הגורפת שלהם מדבריו של ליאל רק מוכיחה זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר