המלחמה על השבת בירושלים

"הלובי הדתי" בעיריית ירושלים יתכנס ל"דיון חירום" על קרית יובל

חברי "הלובי הדתי" בעיריית ירושלים, צפויים להתכנס הערב ל"דיון חירום", בעקבות המשך חילולי השבת בקרית יובל. גורם בלובי ל"כיכר": "אם המינהל לא יפורק נמליץ לפרוש מהקואליציה" (חרדים)

שמעון ליברטי | כיכר השבת |
(צילום: Anna Kaplan - פלאש90)

המלחמה על השבת בירושלים: חברי "הלובי הדתי"בעיריית ירושלים, יתכנסו היום בערב לדיון, שהוגדר "דיון חירום", בעקבות חילולי השבת בבירה, כך נודע ל"כיכר השבת".

חברי הלובי יתכנסו בשעה 18:00, בעקבות המשך חילולי השבת של המינהל הקהילתי בקריית יובל "יובלים", וידונו בשורת צעדים נגד המינהל, כשבמרכזם דרישתם של חברי המועצה החרדים והדתיים לפרק את המינהל.

חברי הלובי צפויים לקבל החלטה גורפת למנוע מעבר תקציבים למינהל יובלים. גורם בלובי אמר ל"כיכר השבת", כי במהלך הדיון צפויה להתקבל החלטה משותפת לדרוש מראש העיר ניר ברקת לפרק את המינהל ובאם לא יעשה זאת הם יראו בכך הפרה של ההסכמים הקואליציונים וימליצו על פרישה מהקואליציה העירונית.

גורם נוסף בלובי אמר בשיחה עם "כיכר השבת", כי ישנם אופציות נוספות שנידונות בין החברים החרדים והדתיים בעירייה.

הלובי הדתי, כולל 18 חברים, חברי סיעות יהדות התורה, ש"ס, ירושלים מאוחדת (אריה קינג ושמואל שקדי), הבית היהודי (דב קלמנוביץ') וכן את משה ליאון, שהצטרף כשהיה עוד חבר אופוזיציה ואת חיים אפשטיין.

כזכור, ביום חמישי שיגר מנהל המינהל הקהילתי בקריית יובל, רוני שרון, מכתב לראש העיר ברקת, שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת", ובו הודיע כי המינהל לא יקרין סרטים בשבתות בחודשיים הקרובים, אבל רק מיום ראשון (כלומר מהיום). מבדיקה שערכנו התברר, כי במהלך החודשים הקרובים תוכננה סך הכל הקרנה אחת בלבד.

כפי שדיווחנו אמש, בליל שבת, התקיימה תפילה משותפת של תושבי השכונה, חרדים ודתיים, ולאחריה המתפללים יצאו לרחובה של עיר מול המתנ"ס המקרין סרטים ופצחו בשירים וריקודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר