טרגדיה בניו ג'רזי

נערה חרדית נמצאה ללא רוח חיים בתוך רכבה בנהר • תיעוד

לאחר יומיים של חיפושים על-ידי מאות מתנדבים מניו ג'רזי וניו יורק, נמצאה אמש גופתה של הבחורה דבורה שטובער ע"ה, בת 22 מפאסייק שבניו ג'רזי, כשהיא בתוך רכבה שנפל לנהר • תיעוד (בעולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
החיפושים אחר הנערה (באדיבות @NYBuffPost1 ובאדיבות @LkwdChaveirim)

טרגדיה בארה"ב: לאחר יומיים של חיפושים על-ידי מאות מתנדבים מניו ג'רזי וניו יורק, נמצאה גופתה של הבחורה דבורה שטובער ע"ה, בת 22 מפאסייק שבניו ג'רזי.

הנערה החרדית נעדרה מאז יום חמישי בלילה, ואמש היא נמצאה תבוך רכבה שהתהפףך ונפל לתוך הנהר.

מאות מתנבים מחברת "הצלה", "חברים", "שומרים" ועוד ארגונים פעלו בסוף השבוע לאחר שהמשפחה המודאגת פנתה וסיפרה שדבורה, שהייתה בדרכה לאסוף את אחיה, לא שבה אל ביתה.

לאחר בדיקת הנתונים התברר כי דבורה נעצרה בצהרי יום שישי בשעה 16:00 על ידי שוטר וקיבלה דו"ח לאחר שנסעה ללא אורות. היא סיפרה לשוטר שהיא איבדה את דרכה והוא ניסה לכוון אותה.

לאחר שעות רבות בהם לא שבה אל ביתה, הביעו בני המשפחה את דאגתם מאחר והיא סבלה מאפילפסיה.

כוחות ההצלה פנו לארגון החסד "חברים לייקוואד" שבני ג'רזי כמו כן עורבו מספר עסקנים ובראשם העסקן ר' אבי פרידמאן, הרב של משטרת ניו ג'רזי, שסייעו בחיפושים.

החיפושים אחר הנערה

גם בליל שבת ערכו המתנדבים חיפושים אך פריצת הדרך התרחשה בשבת בשעות אחרי הצהריים כאשר שלושה מתנדבים מארגון "חברים דמאנסי" שמו לב לגדר חתוכה ליד הנהר וליד זה חלקי רכב.

צוללנים של המשטרה שירדו למי הנהר הצליחו למצוא את לוחית הרישוי וקבעו כי מדובר בלוחית הרישוי של הרכב בו נסעה הנעדרת.

לאחר דקות מצאו גם את הרכב בתוך המים ובתוכו גופת הנעדרת.

ר' יעקב דארפאן מראשי האריגון "חברים דלייקווד" אמר בשיחה בלעדית ל"כיכיר השבת" כי "החדשות שהתקבלו היו קשות מאוד לכל המחפשים המתנדבים, וכן לכל הקהילה היהודית. אנחנו שבורים בגלל זה, זו קהילה קרובה, קהילה קטנה. כולם מכירים את המשפחה. כולם מאוד שבורי לב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר