להרוויח עוד חדר בבית: הכל על סגירת חורף

סגירת חורף מאפשרת לכם לא רק להמשיך וליהנות מהמרפסת שבביתכם במהלך החורף, אלא לסגור לכם חדר נוסף בבית. בחלק מהשיטות לסגירת חורף, ניתן אף בהגיע הקיץ לקפל את סגירת החורף ולהשיב את המרפסת לקדמותה. וכל זה במחיר זול, לרוב ללא צורך באישורים מיוחדים וללא ביורוקרטיה מיותרת

(צילום: צללית סוככים)

מה ההבדל בין סוככים לסגירות חורף?

סוכך, כשמו כן הוא – מסוכך ומצל במקום בו הורכב, וזהו רק אחד מיתרונותיו. בנוסף להצללה, סוככים מספקים גם הגנה מפני הגשם בחורף ומקנים תחושת פרטיות לגינה או למרפסת. סגירת חורף היא תוספת של קירות וגג ומטרתה לסגור חלל לחלוטין, כך שיהיה עמיד בפני כל פגעי מזג האוויר.

מהי סגירת חורף?

מדובר בסגירת המרפסת והפיכתה לחלל אטום לרוח, קור וגשם, אך עם חלונות ופתחים לפי רצונכם.

ישנן מספר אפשרויות לסגירת הקירות והגג. ניתן להניח בד דראלון או בד שמשונית (סוג שלPVC שעמיד בתנאי חוץ) , שניהם חזקים ועמידים והרכבתם קלה ונוחה. ניתן גם לסגור את הצדדים והתקרה עם חומר קשיח כמו זכוכית, אלומיניום, או פרספקס. ניתן כמובן לתכנן חלונות ולאפשר את פתיחתם וסגירתם באופן ידני.

פתרון שכיח ויעיל יותר הן סגירות חורף באמצעות פרגולת אלומיניום חשמלית, כך שהפתיחה והסגירה שלה נעשות בלחיצת כפתור. זהו הפתרון האיכותי והיוקרתי ביותר, וניתן להזמין אותו במגוון צבעים וצורות. פרגולות אלו הן פשוטות לתפעול, נוחות ויעילות וכיום יש אחריות רחבה על מנועים, כך שאין ממה לחשוש.

סגירת חורף במסעדות

זו דוגמא מצוינת לשימוש בסגירת חורף במרחב הציבורי, מבלי שהציבור או המגזר הפרטי ייפגעו.

בתי קפה ומסעדות רבים מושיבים סועדים בחוץ, לרוב על המדרכה, ובכך מגדילים את כמות לקוחותיהם. בחורף, סוגרים את המרחב האמור תוך מתן אפשרות להולכי רגל לחצות את שטח בית הקפה ולעבור הלאה. מבלי שייאלצו לרדת לכביש ולסכן את חייהם.

סגירת החורף מעניקה את ההגנה מפני הגשם והרוח, ובעל המקום מוסיף בדרך כלל תנורי גז/חשמל לחימום עצמותיהם של הלקוחות במקום, וכולם יוצאים נשכרים.

חוק הפרגולות

בעבר, סגירת מרפסת היתה כרוכה בקבלת אישורים רבים ובביורוקרטיה אינסופית, ורבים היו מוותרים על התענוג. בקיץ 2014 אישרה הכנסת את מה שזכה לכינוי העממי "חוק הפרגולות", המאפשר הוספה ועריכת תיקונים בבתים ללא צורך בקבלת אישור מהוועדה לתכנון ולבנייה – כלומר ללא ביורוקרטיה.

כיום ניתן לסגור פרגולה או מרפסת, להוסיף שער כניסה, אנטנת תקשורת, גדר, סככה, מחסום, דוד שמש, קולטים ועוד ועוד והרשימה ארוכה ביותר.

כיום, במרבית המקרים כל שנדרש הוא אישור מהנדס לגבי בטיחות המבנה, ולענייננו סגירת החורף, ועדכון הרשות המקומית בעבודה. עם זאת, חשוב לבדוק ולוודא היטב את לשון החוק ומהם האישורים הנדרשים לפני שניגשים לביצוע סגירת חורף, מאחר שכל מקרה לגופו.

הכתבה באדיבות צללית סוככים בע"מ

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר