תחקיר 'כיכר השבת'

התחקיר על האנגלית של הח"כים החרדים הגיע לערוץ 2 • צפו

תחקיר "כיכר השבת" על שליטת הח"כים החרדיים בשפה האנגלית היכה גלים והגיע גם לתוכנית "חי בלילה" בערוץ 2, שם ניסה המגיש נדב בורנשטיין להבין מדוע מצפים מהם לדעת אנגלית • צפו (מדיה)

(באדיבות ערוץ 2)

תחקיר "כיכר השבת" שבדק במשאל טלפוני אישי את שליטתם של חברי הכנסת החרדיים בשפה האנגלית, חשף כי מתוך 13 נציגים של סיעות יהדות התורה וש"ס רק שני נציגים בלבד - השר יעקב ליצמן וסגן השר יצחק כהן, מסוגלים לדבר באופן "שוטף" בשפה האנגלית זאת לעומת השאר שנכשלו בבחינה.

התחקיר היכה גלים בכלי התקשורת, החרדית והכללית, והגיע אף לערוץ 2, שם במסגרת התוכנית "חי בלילה", הציג המגיש נדב בורנשטיין את התחקיר במסגרתו התקשר כתב "כיכר השבת" חיים אבני אל חברי הכנסת באופן אישי והציג להם שאלה באנגלית.

בורנשטיין ביקש לברר עם כתב האתר ישראל כהן האם הציפייה היתה מנציגי הציבור החרדי שיידעו אכן את השפה הזרה זאת מאחר ובמוסדות החינוך החרדים לא לומדים שפות זרות ומדוע אם כן אינם לומדים זאת במסגרת תקציב הקשר עם הבוחר הניתן להם מידי חודש.

כהן סיפר לבורשטיין כי שלושה חברי כנסת חרדיים החלו ללמוד בחודשים האחרונים דווקא "ערבית מדוברת", שפה הנצרכת, כנראה, לא פחות משפת האנגלית במזרח התיכון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר