הקורבן ה-28 של גל הטרור

מטרים מילדיה: המחבל הערבי דקר את דפנה מאיר הי"ד למוות

דפנה מאיר הי"ד בת ה-38 מעתניאל, היא הנרצחת בפיגוע הקשה בדרום הר חברון. מבדיקה ראשונית עולה כי המחבל דקר אותה בפתח הבית, מטרים ספורים מילדיה. סריקות אחר המחבל שברח (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
דפנה מאיר (צילום ארכיון: יונתן זינדל - פלאש 90 ומתוך פייסבוק)

כוחות גדולים של צה"ל ומערכת הביטחון ממשיכים בשעה זו (ראשון) בסריקות אחר המחבל שרצח באכזריות את דפנה מאיר הי"ד בת ה-38 מהיישוב עתניאל שבדרום הר חברון ונמלט מהמקום ככל הנראה לעבר כפר פלסטיני סמוך. ילדיה של הנרצחת שמעו את צעקותיה ונחשפו לזוועה.

מדוברות הר חברון נמסר: "הערב נרצחה בת הישוב עתניאל ברצח מזעזע. ערבי צמא דם רצח אותה בפתח ביתה לעיני ילדיה שעה שהגנה עליהם. הנרצחת, אמא רעיה, אחות בבית חולים, מוכרת מאוד בישוב. המחבל ברח וכוחות צבא ומשטרה כעת בחיפושים אחריו. תושבי הישוב הונחו להישאר בבתים וכוחות הביטחון מסיירים כעת בכל מקום בישוב ומחוצה לו".

(צילום: חברים לשעת צרה)

צוותים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני בזמן שמצבה הוגדר אנוש, אולם למרבה הצער לאחר זמן קצר נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. דפנה הי"ד היא הנרצחת ה-28 של גל הטרור הקשה.

נועם בר, חובש בכיר במד"א, סיפר: "המראה היה קשה, ראינו אישה כבת 40 מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. היא סבלה מפציעות חודרות בפלג גופה העליון, ביצענו בה פעולות החייאה ממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותה".

מח"ט יהודה אל"מ יריב בן עזרא בזירה (צילום: דובר צה"ל)

בעקבות הימלטות המחבל, הורו כוחות הביטחון לתושבי האזור להסתגר בבתיהם. "הודיעו לנו שיש אירוע ביטחוני וצריך להסתגר בבתים, הסתגרנו בבית עם הילדים שלנו ואנחנו ממתינים לבשורות שתפסו את המחבל" סיפר תושב האזור.

צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר