יומיים לפני שנרצחה

המכתב של דפנה מאיר הי"ד: "תחושה של רולטה רוסית"

"המצב לא קל, יש לפעמים תחושה של רולטה רוסית, ויש גם נדודי שינה" כתבה לאחרונה דפנה מאיר הי"ד במכתב לתושבי עתניאל. הערב היא נרצחה בפיגוע מחריד בפתח ביתה. המכתב המלא (ארץ)

הכניסה לעתניאל, הלילה, לצד מכתבה של דפנה הי"ד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מצמרר: בתקופה האחרונה כתבה דפנה מאיר הי"ד שנרצחה הערב (ראשון) בפיגוע הדקירה בביתה שבעתניאל, מכתב בעלון לחברי היישוב בו התגוררה והתייחסה לגל הטרור.

"שלום לך פינת לדעתי היקרה! כבר מזמן לא נפגשנו... התגעגעתי אלייך! הנחתי את העט במגירה לזמן מה, כדי להיות קצת אשת ציבור. הבטחתי לשוב כשאסיים את העניין של הציבור. אבל לא הצלחתי להתאפק. והנה באתי אלייך לשוב ולהביע דעה אישית, שאותה ארצה לחלוק עם חברי היישוב היקר שלי, דרכך".

"עולים בי לאחרונה הרבה הרהורים עקב המצב הבטחוני" מוסיפה מאיר, "מחשבות על מה, על למה, על מה צריך לעשות, על מה לא צריך או אי אפשר, או לא כדאי. איך לנהוג, במיוחד בכביש, אבל לא רק. על הפחדים, על בעלי ועל הילדים, על החברים והמשפחה, על המון דברים. המצב לא קל, יש לפעמים תחושה של רולטה רוסית, ויש גם נדודי שינה".

בהמשך כותבת דפנה מאיר הי"ד כי "אנשי רפואת החירום של הכפר מגיעים לזירות אירוע מסוכנות. אולי עדיין יש שם מלכודות? זה מפחיד! וכשהם יוצאים בדקות הראשונות עד להגעה אולי יש להם זמן לחשוב 'את מי אני אפגוש הפעם? אולי את השכן, החבר, אולי את האישה?'. הרי זו מציאות נוראית!"‎.

דפנה שנרצחה בביתה לעיני ילדתה, הותירה אחריה שישה ילדים, רננה בת 17, אהבה בת 10, עקיבא בן 15 נעה 11.5, יניב בן 4 ויאיר בן 6. תושבי היישוב מספרים כי "רצתה כל הזמן לעזור לכולם ואהבה לגמול חסדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר