94% הצבעה

בצל הסערה: נבחרו שבעת חברי ועד כפר חב"ד

בשעת הלילה הסתיימה ספירת הקולות בכפר חב"ד והוכרז על חברי הוועד שנבחרו: שמעון רבינוביץ, יהושע סגל, נחמן רייכמן, שניאור מיכאלשוילי, שאול בייטש, בן ציון שיינברגר ויעקב קעניג (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
כפר חב"ד. ארכיון (צילום: מנדי הכטמן - פלאש 90)

יש תוצאות: שבעה מתמודדים חדשים נבחרו הלילה (שני) לכהן כחברי ועד כפר חב"ד, על ידי רוב מוחץ של תושבי הכפר.

הבחירות החלו בשעות הבוקר המוקדמות וספירתן הסתיימה בשעה 3:30 לפנות בוקר, אז הכריז רבו של הכפר, הגאון רבי מאיר אשכנזי, על בחירת החברים החדשים שיחלו בתפקידם מעתה.

ועדת הבחירות דיווחה כי מתוך 821 בעלי זכות בחירה, 786 תושבים מימשו את זכותם והצביעו בבחירות, ובכך נקבע אחוז הצבעה של 94 אחוזים.

מספירת הקולות עולה כי היו"ר עד עתה שמעון רבינוביץ זכה במספר הגבוה של הקולות עם 447 מצביעים, אחריו יהושע סגל שזכה ל-418 קולות.

נחמן רייכמן זכה ל-372 קולות ואילו שניאור מיכאלשוילי זכה ל-346. אחריהם ברשימה, שאול בייטש שקיבל 345 קולות, בן ציון שיינברגר שקיבל 346 קולות וסוגר את הרשימה יעקב קעניג שקיבל 338 קולות.

בצאתו מהקלפי בשעות הצהרים אתמול, אמר הרב אשכנזי: "יש מועמדים טובים ונקווה שייבחרו הטובים ביותר". הרב נכח גם בחלק מזמן ספירת הקולות, כפי שהיה נוהג אביו ז"ל.

חברי הוועד שנבחר יתכנסו בימים הקרובים ויבחרו אחד מתוכם שיהיה היו"ר ומסתמן כי היו"ר הנוכחי שמעון רבינוביץ יזכה שוב בתפקיד אותו קיבל מבנימין ליפשיץ שנאלץ לעזוב את תפקידו בשל תפקידו כסגן ראש המועצה האזורית, ולפי החוק אסור לכהן בשני התפקידים במקביל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר