"עמדה מול מפלצת אדם"

השכן יהודה גליק: "ייתכן והמחבל רצה לרצוח אותי, אני לא חושש"

פעיל הימין יהודה גליק, המתגורר בסמיכות לביתה של הנרצחת דפנה מאיר הי"ד בעתניאל, סופד לה בשיחה עם "כיכר השבת", ואומר כי ייתכן והמחבל תכנן מלכתחילה לרצוח אותו (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
גליק על רקע הסריקות בעתניאל אמש (צילום: יונתן זינדל ומרים אלסטר - פלאש90)

הפיגוע בעתניאל: פעיל הימין יהודה גליק, המתגורר בסמיכות לביתה של הקדושה דפנה מאיר הי"ד בעתניאל, סופד לה בשיחה עם "כיכר השבת" ואומר כי ייתכן והמחבל תכנן מלכתחילה לרצוח אותו.

לדברי גליק, שכבר שרד ניסיון התנקשות לפני כשנתיים, לאחרונה התגברו האיומים כלפיו מצד ערבים, "יכול להיות, הכול יכול להיות". יחד עם זאת גליק לא חושש: "אני לא מסתובב בחששות אלא בזהירות ואני נוקט בכל האמצעים. אני בעירנות כל הזמן ואני מקווה שהקדוש ברוך ימשיך ללוות אותי כל החיים".

את הנרצחת ומשפחתה מכיר גליק מאז התחתנו. "היא הייתה בחורה מאוד מרשימה, היא בעצם גדלה במוסד בבני ברק ובנתה את עצמה בעשר אצבעותיה ולפני שלוש שנים לקחה שלושה ילדים כאומנה. היא הייתה בעלת חסד אמיתית", סיפר.

"היא עמדה מול מפלצת אדם שבא לשחוט אותם. המחבל איבד כל צלם אנוש ומול ייצור כזה היא נאבקה בכל כוחה. בתה המשיכה והניסה את המחבל והיא זאת שהתקשרה למוקדי החירום וסיפרה לכולם את שאירע", תיאר גליק את השתלשלות האירועים המזעזעת.

גליק דוחה את הטענות למחדל ביטחוני ואומר כי "בעתניאל יש מעטפת ביטחונית ומחבלים לא יכולים להיכנס בדרכים שונות. ייתכן והוא נכנס כפועל וניצל את טוב לבנו ובחוסר צלם אנוש ורצח ולכן בימים הקרובים לא ייכנסו ערבים ליישוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר