הבת והבעל נפרדו בדמעות

"אמא, סליחה שברגעים הכי קשים שלך לא הצלחתי לעזור לך"

בהלוויה מזעזעת וקורעת לב, הובאה למנוחות דפנה מאיר הי"ד • בתה רננה ספדה לה בבכי וביקשה סליחה שלא הצליחה לעזור לה • בעלה: "שישה אוצרות השארת לי, אשמור עליהם בשבילך" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
בני משפחת מאיר בהלוויה, הצהריים (צילום: כיכר השבת)

טרור ללא הפסקה: בהר המנוחות בירושלים התקיימה בצהריים (שני) הלווייתה של הקדושה דפנה מאיר הי"ד שנרצחה אמש בפיגוע הדקירה בפתח ביתה בישוב עתניאל.

עין לא נותרה יבשה כאשר רננה מאיר, בתה בת ה-17 של דפנה, נפרדה ממנה בבכי ובדמעות ואמרה: "אימוש יפה שלי, החברה הכי טובה. בדבר אחד הצלחתי להיזכר אתמול. בשיחה שהתרחשה שעה לפני שהכול קרה, התחלת להעלות זכרונות ממקרים שהתייעצתי איתך, שאלתי איזה לק למרוח. תמיד היית מופתעת שהתייעצתי איתך על דברים שילדות מתבגרות לא מתייעצות עם האמהות שלהן.

"אמרת לי, 'איזה כיף שתמיד אכפת לך מה אני חושבת', ותראי לכמה אנשים אכפת ממך. כמה אנשים באו להלוויה. קשה לי המחשבה שלא נצחק יותר, שלא נריב יותר, שלא תלווי אותי לבקו"ם, לחופה ולחדר לידה. סליחה שברגעים הכי קשים שלך לא הצלחתי לעזור לך. איבדתי לא רק אימא אלא את החברה הכי טובה שלי".

הבעל, נתן מאיר, ספד לרעייתו בבכי ואמר: "דפנה שלי, היא אחת ממיליון, אחת ממיליון שגדלים בבית-לא-בית ומצליחים לגדול ולהשתקם. דפנה החליטה להחזיר חסד לעולם, והשיבה".

"שישה אוצרות השארת לי, אשמור עליהם בשבילך", האב קרא בשמות ילדיו והוסיף: "יחידים במינם. טבועים בחותמך".

"אבא יקר, אינני מערער אחריך כמלוא נימה. נתת, לקחת, יהי שמך מבורך. אך את זאת תעשה, היתומים שלי הם גם היתומים שלך, תן לנו כוח. בביתנו תן לנו לחוש את החיבוק החם שלך, את האהבה שלך", הוסיף בתחינה.

"אהבתנו חזקה מכדי להיות דבר חולף. היי שלום. נוחי בשלום, ותעלי לגורלך לקץ הימים עם כל מתי ישראל במהרה בימינו אמן".

בין המספידים היה הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף שאמר: "כתוב שהרוגי מלכות יושבים ראשונה בגן עדן הנרצחת יושבת ראשונה בגן עדן גם בגלל מעשיה הטובים. היא עסקה בפריה ורבייה בבניינו של עולם, הרוצחים האלה עוסקים בחורבנו של עולם.

הראשל"צ מנחם את בני המשפחה

"ברוך אלוקינו שבראנו לכבודו הבדילנו מהם ומכל המונם, כתוב שבזכות נשים צדקניות יגאלו ישראל, בזכותה של הצדקת הזאת יאמר לצרותינו די ויגאלו ישראל".

בסיום דבריו ניגש הגר"י יוסף לאב המשפחה ולילדים וניחם אותם על הרצח הנורא.

שר החינוך נפתלי בנט ספד לה ואמר: "את החיים האחרונים נתת לילדייך היפים עד שברח המחבל וצנחת אל מותך. אנו עומדים מול עם אשר שולח את ילדיו לרצוח. אשר מנהיגיו מברכים על כל אלימות. עם המחלק סוכריות לרוצחי נשים וילדים.

"עוצמת הזעזוע שלנו כעוצמת השנאה השטנית שלכם. עם שגיבוריו הם רוצחי אימהות לא יבוא בקהל העמים. לעם כזה לא תהיה מדינה. בצפון תל אביב ובדרום הר חברון בירושלים ובחדרה. הם לא רוצים אותנו, בכל ארצנו.

"מחבל ארץ שומם הפכנו את יהודה ושומרון לחבלי ארץ מלאים ושוקקים בחצי מיליון יהודים ששבו לארצם. נמשיך לשבע מאות אלף. לתשע מאות אלף ולמיליון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר