שיתוף פעולה פסול?

טלטלה בגבעתי: בכירים באגף לשילוב חרדים נחקרו באזהרה

לפחות שלושה בכירים ביחידת שח"ר של אגף כוח אדם בצה"ל נחקרו באזהרה במצ"ח. החשד: שיתוף פעולה פסול לכאורה עם עמותת שח"ר הפועלת לעידוד גיוס חרדים לפלוגה החרדית בגבעתי (צבא)

אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לכתבה (צילום: איציק גרובייס)

בכירים בשח"ר נחקרו במצ"ח: בשעות האחרונות (שני) נחקרו לפחות שלושה גורמים בכירים ביחידת שח"ר באגף כוח אדם של צה"ל, זאת בחשד לשחיתות ולשיתוף פעולה פסול עם עמותת שח"ר לשילוב חרדים הפועלת לעידוד גיוס חרדים לפלוגה החרדית בגבעתי.

גורמים המעורים בנושא מספרים כי החשד שנחקר במצ"ח הוא שחלק מאנשי היחידה לשילוב חרדים בצה"ל, אזרחים עובדי צה"ל, שיתפו לכאורה פעולה עם גורמים בעמותת שח"ר העוסקת בשילוב חרדים בפלוגות החרדיות בגבעתי. עוד נבדק החשד שלכאורה גורמים ביחידה הצבאית סייעו לעמותה לקבל תרומות מגורמים שונים.

על פי הגורמים ששוחחו עם "כיכר השבת", החשד הוא שאנשי העמותה השתמשו באנשי הצבא ויצרו לכאורה מצג שווא כאילו העמותה קשורה באופן ישיר לצה"ל, זאת במקביל לקבלת תקציבים ישירים מצה"ל על מנת לשלב את החרדים.

בנוסף, נחקר החשד כי אנשי העמותה קיבלו אישור בעל פה מגורמי צבא לעשות שימוש בשם "שח"ר" שנחשב כשם צבאי, ולכאורה גורמים שונים עשו בו שימוש פסול.

נטע כ"ץ, מנכ"ל עמותת שח"ר לשילוב חרדים בצה"ל, מסר בשיחה עם "כיכר השבת" כי הוא אינו מכיר את החשדות וכי הוא שומע עליהם לראשונה. לטענתו "הטענות מופרכות".

מדובר צה"ל נמסר תגובה: "הנושא נמצא בחקירת מצ"ח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר