צפו: המלחין של 'בן פייגא' עם קליפ חדש - "האש שלי"

האש שלי תוקד: הזמר והיוצר מאיר רוזנברג מגיח שוב עם לחן סוחף, סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו - שגם הוא כמו קודמיו בהשפעת תורתו של רבי נחמן. צפו בקליפ (מוזיקה, קליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(בימוי: דני פינקלמן)

האש שלי תוקד: הזמר והיוצר מאיר רוזנברג מגיח שוב עם לחן סוחף, סינגל שני מתוך אלבום הבכורה שלו - שגם הוא כמו קודמיו בהשפעת תורתו של רבי נחמן.

רוזנברג הצעיר התפרסם כאשר ליפא שמעלצר שזיהה את הפוטנציאל ביצע לחן פרי יצירתו - "בן פייגא" המפורסם שעורר סערה בעקבות הקליפ הקופצני וסגנון העיבוד האלקטרוני. רוזנברג, לעומת שמעלצר, שמרני הרבה יותר, שירתו ולחניו רגועים.

רוזנברג שהגיע לישראל ללמוד בישיבת 'צמאה נפשי', התחיל לנגן ולהלחין שירים מתוך תורתו של רבי נחמן מברסלב וגילה במהרה שאנשים רבים מתחברים אליהם ורוצים לשמוע אותם שוב ושוב, מה שהביא אותו להיכנס לאולפן ההקלטות ולעבוד על אלבום סולו חדש שכולו מלחניו.

השיר החדש – "האש שלי תוקד", המורכב ממילותיו של רבי נחמן מברסלב ותוספת ששילב בטקסט רוזנברג עצמו, עוסקים לדבריו, מעבר לתורת רבי נחמן גם "באש הפנימית שנמצאת בכל אחד ואחד מאיתנו".

את השיר עיבד רולי אזרחי המוכשר בסגנון רוק איטי והתוצאה הייחודית מדגישה את הנשמה והרגש של רוזנברג. לצד השיר משחרר רוזנברג גם קליפ איכותי בבימויו של מפיק הקליפים הנודע דני פינקלמן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר