על רקע הקריסה

דיווח: הנגיד החרדי הרשי פרידמן מעוניין לקנות את החברה האחות של "מגה"

איש העסקים החרדי הרשי פרידמן הציע לרכוש את השליטה בחברת רבוע כחול נדל"ן לפי שווי של 1.72 מיליארד שקלים, כך מדווח אתר דה מרקר. ההצעה גבוהה ב-18% משווי השוק של רבוע נדל"ן (חדשות)

שאול כהנא | כיכר השבת |
הרשי פרידמן (צילום: שוקי לרר)

הנגיד החרדי הרשי פרידמן הציע לרכוש את השליטה בחברת רבוע כחול נדל"ן לפי שווי של 1.72 מיליארד שקלים, כך מדווח היום (שני) אתר העיתון הכלכלי דה מרקר. לפי הדיווח, ההצעה של חברת אזורים שנשלטת על ידי פרידמן ומשפחת דיין גבוהה ב-18% משווי השוק של רבוע נדל"ן.

עד כה, קיבלו בחברת אלון רבוע כחול ששולטת כיום ברבוע נדל"ן שתי הצעות לרכישת החברה, שהינה חברת אחות של חברת מגה שנמצאת בהקפאת הליכים. ההצעות שהתקבלו עד כה הן של קרן "JTLV" וכן של קבוצה המשותפת ל"ביג" ו"מגה אור".

פרידמן, איש עסקים יהודי חרדי מקנדה, נולד למהגרים מצ'כיה למונטריאול שעסקו בתחום הטקסטיל. לפי כתבה שפורסמה עליו בהארץ ב-2011, הוא החל לעשות עסקים כבר בבית הספר כשמכר מוצרי כתיבה ופחיות שתיה.

הוא נכנס לעבוד במפעל הטקסטיל של הוריו לאחר שסיים את לימודים בישיבה ובעקבות תאונה בה נפצע אביו. לאחר שנים בהן ניהל את המפעל, הציעה חברת טקסטיל גדולה לרכוש אותו. הוא סירב בתחילה למרות איומים שספג, אולם בהמשך הוא שב למשא ומתן ומכר את המפעל בסכום גבוה מזה שהוצע בתחילה.

"הייתי צעיר מכדי לפרוש, אז החלטתי לקנות עם הכסף הזה מפעל פלסטיק", אמר בראיון שהעניק בעבר ל"משפחה". מאז הוא המשיך לרכוש עוד ועוד מפעלים וחברות והפך לאדם אמיד במיוחד.

אחד ממקורביו אמר בעבר ל'הארץ' כי "את הכל הוא בנה בעשר אצבעות. הוא לא נהפך לאדם עשיר מאוד ביום אחד, הוא צמח לאט לאט עד שהגיע לעמדה שבה הוא נמצא כיום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר