רצף תקלות ברשת החברתית: טוויטר שוב קרסה

לאחר מספר תקלות טכניות באתר האינטרנט של הרשת החברתית טוויטר בימים האחרונים, הבוקר קרסה שוב הרשת החברתית למשך שעה, ולאחר שסודרה קרסה בשנית בשעות הצהריים (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ט' בשבט תשע"ו | 19.01.16
(צילום: שאטרסטוק)

שוב, טוויטר קרסה למשך שעה: לאחר מספר תקלות טכניות באתר האינטרנט של הרשת החברתית טוויטר בימים האחרונים, קרסה הבוקר (שלישי) שוב הרשת החברתית והגולשים שניסו להיכנס לרשת החברתית נתקלו בהודעת שגיאה. לאחר כשעה התקלה טופלה והאתר חזר לאוויר.

בדקות האחרונות מדווחים משתמשים כי בפעם הרביעית הרשת החברתית קרסה שוב וכי לא ניתן לגשת לאתר האינטרנט של טוויטר. התקלה משפיעה גם על האפליקציות של טוויטר שאינם מתעדכנות.

בימים האחרונים נתקלים גולשי טוויטר במספר תקלות טכניות, כשאמש קרס אתר האינטרנט של החברה ובמשך כ-10 דקות לא ניתן היה לגשת אליו. גם ביום שישי האחרון דיווחו המשתמשים על תקלה שמונעת גישה לאתר האינטרנט.

למרות זאת, גם בעת התקלות באתר האינטרנט של טוויטר, חלק מהמשתמשים הצליחו לעשות שימוש ברשת החברתית דרך אפליקציות המובייל של טוויטר שלא הושבתו לגמרי במהלך הקריסה.

לאחרונה הודיעה הרשת על מספר שינויים מהותיים שהיא מתכננת להטמיע, ביניהם שינוי הסדר בו מופיעים הציוצים, מסדר כרונולוגי ל'פיד' בדומה לפיד של פייסבוק, במקביל להסרת מגבלת 140 התוויים.

בשעות האחרונות העלו מספר גורמים השערות לפיהם התקלות הטכניות נובעות מהשינויים והניסויים שמבצעת הרשת במהלך הטמעת הפיצ'רים החדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר