"זה כבר נמאס"

שיבי פרומן משחזר: "היא שאלה אותו לשלומו והוא קפץ ודקר"

שיבי פרומן, בעלה של מיכל, שנפצעה בפיגוע הדקירה בתקוע, משחזר את רגעי האימה ואומר: "היה לה נס, צריך להודות לקב"ה". לדבריו, "מערכת הביטחון צריכה לחשב מסלול מחדש" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מיכל מפונה לבית החולים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יום לאחר פיגוע הדקירה, ביישוב תקוע שבגוש עציון שיבי פרומן בעלה של מיכל, שנפצעה באורח קל עד בינוני בפיגוע, משחזר בשיחה עם "כיכר השבת" את רגעי האימה ואומר: "היה לה נס וצריך להודות לקדוש ברוך הוא".

"היא הייתה בגמ"ח של בגדים", מספר פורמן. "ונכנס מחבל ילד בן 15, היא שאלה אותו לשלומו ואם הוא צריך עזרה, אך הוא בתגובה קפץ עליה ודקר אותה".

באשר למצבה הרפואי אומר כי הבעל כי מצבו משתפר: "כעת לא נראה שמדובר בנזקים שאי אפשר להחלים מהם. היא מתאוששת בבית החולים".

"ייתכן והיא תחזור עוד השבוע הביתה. הרופאים אומרים שהם לא שוללים שתוך שלושה ימים היא תשוב הביתה ואחר כך יהיו תהליכי החלמה", הוסיף.

פורמן, הוא גם חבר של נתן מאיר, בעלה של דפנה מאיר הי"ד, שנרצחה בעתניאל: "זכיתי להודות לקדוש ברוך הוא על הנס עם אשתי, ביום שבו חבר שלי יושב שבעה על הריגת אשתו בידי מחבל".

לדבריו פרומן, ישנה עליית מדרגה בתעוזה של המחבלים: "הפיגוע לא קרה בחלל ריק, יש משו קרה ב-48 שעות האחרונות, זו עליית מדרגה שמחבלים נכנסים ליישובים. קודם זה לא היה להם. זה מפחיד ונצטרך להתארגן למצב החדש". יחד עם זאת שיבי מבהיר: "אנחנו מאמינים בקדוש ברוך הוא ונעבור גם את זה".

"הצטברות הפיגועים מחייבים את מערכת הביטחון לחשב מסלול מחדש בעניין המצב הביטחוני ולהרתיע יותר את המחבלים ממוטיבציה. צריך לטפל בגדר של היישוב. צריך לשים על הגז בעניין הטרור, זה כבר נמאס", אומר הבעל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר