פרסום ראשון

הוראת מועצת החכמים: נהרי, כהן ואזולאי יתפטרו, דרעי יישאר

"כיכר השבת" חושף את מכתבם של חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס בו הם מורים לח"כים משולם נהרי, יצחק כהן ודוד אזולאי להתפטר במסגרת החוק הנורבגי. "דרעי יישאר מכמה סיבות" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
נשיא המועצת הגר"ש כהן (צילום: עובדיה כלימי)

פרסום ראשון: מועצת חכמי התורה של ש"ס הכריעה במוצאי השבת האחרונה כי חברי הכנסת משולם נהרי, יצחק כהן ודוד אזולאי יתפטרו ברוטציה מתפקידם בכנסת, זאת בכדי לאפשר לחבר מועצת עיריית בני ברק יגאל גואטה להיכנס כחבר כנסת מן המניין. עוד הוחלט: דרעי לא מתפטר, "מכמה וכמה סיבות".

"כיכר השבת" חושף הערב (שלישי) לראשונה את המכתב המלא עליו חתמו נשיא מועצת חכמי התורה ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן וחברי המועצת הגר"ש בעדני, הגר"ד יוסף, הגר"ר אלבז והגר"מ מאיה.

נוסח המכתב המלא שנחשף לראשונה ב"כיכר השבת":

אל מכובדנו שלוחא דרבנן יו"ר התנועה הרב אריה דרעי הי"ו ועימו נציגי התנועה בכנסת.

השלום והברכה, באחרונה נפתחה האפשרות למינוי נציג נוסף של התנועה בכנסת, ועל ידי כך יגבירו חיילים לתורה ולתעודה, באופן שלא תהיה פגיעה בנציגות התנועה בממשלה.

אשר על כן, לאחר ששקלנו בדבר, הוחלט כדלהלן:

א. יו"ר התנועה הרב אריה דרעי לא יתפטר בעת הזאת מן הכנסת וימשיך לכהן בכנסת ובממשלה, אחר שהוברר שנוכחותו בכנסת נצרכת מכמה וכמה סיבות.

ב. נציגי התנועה המכהנים בממשלה יתפטרו מן הכנסת כל אחד למשך שנה ובכך יאפשרו את כהונתו של הנציג הבא ברשימה ועל פי הסדר הזה.

1. הרב משולם נהרי
2. הרב יצחק כהן
3. הרב דוד אזולאי

ויהי רצון שנזכה כולנו לסיעתא דשמיא להמשיך לקדש שם שמים ברבים.

בברכת התורה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר