בקשות להנחה

מדוע קוראי 'המודיע' מיהרו לפנות לחברת חשמל?

במדור 'פטנט רשום' ב'המודיע' פורסמה בשם עובדת בחברת חשמל קריאה לצרכנים לבדוק האם הם זכאים להנחה, הבוקר העיתון ביקש מהקוראים לבדוק את זכאותם לפני הפניה לחברת החשמל (עיתונות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Roni Schutzer/Flash 90)

מאות מקוראי "המודיע" פנו אמש (שלישי) למוקד 103 של חברת חשמל כדי לברר האם הם זכאים להנחה במחיר אותו הם משלמים עבור צריכת החשמל.

מתברר כי ישנם אלפים ואף יותר שזכאים להנחות משמעותיות בחשבון החשמל אך הזכאים לכך כלל לא מודעים לזה ומפסידים כסף רב.

אמש פורסמה במדור "פטנט רשום" בעיתון "המודיע" פניה בשם עובדת בחברת החשמל בה היא קראה לצרכנים לפנות ולבדוק האם הם זכאים להנחה, מה שגרם להצפה שלפניות אל המוקד.

"בתור עובדת בחברת חשמל רציתי להעלות נושא", היא כתבה בפנייתה, "יש אלפי משפחות ואולי מאות אלפי רשומות, של זכאים להנחה בחברת החשמל ,שאינם משתמשים ולא מנצלים את זכאותם".

"לדוגמא, כואב לראות ולגלות על משפחה שניתקו להם כמה פעמים את החשמל עקב אי תשלום ובהחלפת הבעלות על החשבון (בין הבעל לאשה), הם קיבלו את ההנחה, וזאת לאחר שהערתי את תשומת ליבם. מדובר על חיסכון למשפחה של 200 ש"ח לחשבון דו-חודשי וחבל לא לממש את הזכות המגיע בחוק", כתבה העובדת.

העובדת הוסיפה וציינה כי "ניתן לפנות לחברת החשמל ולקבל גם 'רטרו׳' מיום הזכאות. לדוגמא, בזיכוי של שנים אחורה - לאנשים שנודע להם לפתע שהיו זכאים - קיבלו בפעם אחת 5,000 ש"ח החזר, בצ'ק מחברת חשמל, שכלל את כל הזיכוי רטרואקטיבית".

"ישנן משפחות שרק צריכות להעביר את חשבון החשמל על שמם או לבצע החלפה בין בני הזוג, בחיוג טלפוני ל-103", כתבה ובכך הביאה לעשרות פניות למוקד.

הבוקר, מתייחס עיתון המודיע לפרסום אמש של מכתבה של העובדת ותחת הכותרת: "מי זכאי להנחה בחברת חשמל?", כותב עורך המדור כי "אחרי הצפת טלפונים אתמול בשירות 103 של חברת החשמל בעקבות הקטע המסיים במדור לזיכוי הרבים התבקשתי למסור את ההבהרה הבאה: לפני שאתם מתקשרים חישבו אם יש לכם בכלל סיבה להנחה. סיבות אפשריות: נכות ל"ע של ילד או הורה, ניצולי שואה, חד הורית עם 3 ילדים, נכה צה"ל, 4 ילדים ומקבלים הבטחת הכנסה וכו'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר