ומי לא בא לחתונת מוזס? השר יעקב ליצמן

שרים ופוליטיקאים הגיעו לכבד את ח"כ מוזס בחתונת נכדו, בהם: יעלון, דרעי, כץ, אריאל וגפני. ומי לא בא? חברו לסיעה השר ליצמן. "היה עסוק", דוחים מקורביו טענות למתיחות בין השניים (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יעלון מתחבק עם מוזס, אמש (צילום: דוד זר)

אמש (שלישי) נערכה בבני ברק שמחת נישואי נכדו של יו''ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם לייזר מוזס בהשתתפות האדמו"ר מויז'ניץ ובכירי החסידות.

לכבודו של מוזס הגיעו גם ראשי הסיעות בכנסת כמו גם גורמים פוליטיים בכירים. בין היתר ניתן היה לראות חיבוק לבבי בין הח"כ הויזניצאי לשר הביטחון משה בוגי יעלון או הרמת כוסית לחיים עם שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

אפילו בכירי הליכוד כדוגמת השרים ישראל כץ ויריב לוין הגיעו לאחל ברכת מזל טוב לצד שר החקלאות אורי אריאל. גם מקומו של יו''ר סיעת דגל התורה ח"כ משה גפני לא נפקד כמו גם מקומו של סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש.

מי שכן בלט בחסרונו היוא האישיות הבכירה ביותר באגודת ישראל - שר הבריאות יעקב ליצמן.

להערכת גורמים פוליטים שורר דם רע בין השניים בשנה האחרונה מאז העדיף ליצמן את החלפתו של מוזס בנציג אחר ובהמשך אף כשמינה את איש הסיעה המאוחדת יענקי טסלר לעוזרו מה שגרם להעמקת הקרע.

אז האם ליצמן בחר להחרים את החתונה אמש או שכלל לא הוזמן? בסביבתו של ליצמן דוחים כל קשר למתיחות בין השניים וטוענים כי לשר הבריאות היו מחוייבות קודמות. "היה עסוק", הם מבהירים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר