פה אחד

הממשלה אישרה הצעת דרעי וכחלון להפחתה במחירי המים

הממשלה אישרה פה אחד את ההצעה שהגישו שר הפנים אריה דרעי ושר האוצר משה כחלון, להפחתה בתעריפי המים לשכבות החלשות. דרעי: הבטחתי במערכת הבחירות ואני מקיים" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלכס קוולמיסקי - פול, פלאש90)

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון), פה אחד את הצעת שר הפנים אריה דרעי ושר האוצר משה כחלון, להפחית את מחירי המים, כשההפחתה היא כגובה המע"מ על תעריפי המים הנמוכים לשכבות החלשות.

יו"ר ש"ס דרעי אמר לאחר אישור הממשלה: "התחבורה הציבורית והמים הם שניים מהמוצרים הבסיסיים ביותר ואני שמח שההנחות הללו יובילו לכך שמשפחות רבות בישראל יהנו מהנחות של אלפי שקלים בשנה.

"סיעת ש״ס בראשותי העבירה את הכספים הקואליציוניים בסך 680 מיליון שקל להפחתת המע"מ בתחבורה הציבורית ולאחר ששר האוצר כחלון הבין שמדובר בנושא חברתי ממדרגה ראשונה, הוא נענה לבקשתי להוסיף עוד כ-300 מיליון שקלים לטובת ההנחה במים. גם הענקנו הנחות גדולות וגם לא פגענו במע"מ האחיד.

דרעי הוסיף, "הבטחתי במערכת הבחירות להוריד את המע"מ על מוצרי יסוד והיום אני מקיים. אני מתחייב להמשיך בכך גם בהמשך".

כחלון אמר לאחר האישור: "זהו צעד נוסף במסגרת המלחמה שלנו ביוקר המחייה וצמצום הפערים החברתיים בישראל. ההפחתה בתעריפי המים מצטרפת להפחתת תעריפי התחבורה הציבורית שאושרה השבוע בכנסת כמו גם לרפורמה להפחתת ביטוחי החובה והפעולות להפחתת דמי הניהול בפנסיה. המהלכים הללו יטיבו בעיקר עם מעמד הביניים והשכבות החלשות ויסייעו לצמיחת המשק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר