המתיחות בקואליציה

'המחנה הציוני' תעלה להצבעה את החוק לפיזור הכנסת

המחנה הציוני תעלה להצבעה ביום רביעי את הצעת החוק לפיזור הכנסת, זאת בניסיון לנצל את המתיחות בקואליציה והאיום של ח"כים שלא להצביע עם הקואליציה. "אפילו בקואליציה איבדו אמון" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

הכנסת תתפזר? סיעת 'המחנה הציוני' תעלה ביום רביעי להצבעה במליאת הכנסת, את חוק פיזור הכנסת, בניסיון לנצל את המתיחות בקואליציה ואת האיום של ח"כים מהבית היהודי והליכוד שלא להצביע עם הקואליציה.

יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ מרב מיכאלי אמרה היום כי: "אפילו חברי הקואליציה איבדו את האמון בראש המחנה שלהם. אם נתניהו לא מצליח להשתלט על חברי המפלגה שלו, למרות שהאצבעות שם ספורות, זו בעיה שלו".

"בתור מובילי האופוזיציה אנחנו במחנה הציוני נשתמש בכל הכלים שעומדים לרשותנו עד שנחליף את הממשלה הרעה הזו ואת העומד בראשה", הוסיפה.

יצויין, כי להעברת חוק פיזור הכנסת נדרש בקריאה הראשונה רוב רגיל, אולם בקריאה השלישית נדרש רוב של 61 חברי כנסת, דבר שכנראה האופוזיציה לא תצליח לגייס.

ח"כ בצלאל סמוטריץ', מהבית היהודי, שהיה הראשון לאיים כי לא יצביע עם הקואליציה בעקבות פינוי הבתים בחברון, כתב לפני זמן קצר בחשבון הטוויטר שלו: "הם מחוץ לבית, אני מחוץ למליאה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר