תיעוד: ירון לונדון סייר בבני ברק והתרגש

במהלך סוף השבוע האחרון הגיע איש התקשורת והמגיש ירון לונדון לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק, יחד עם בת זוגו מיכל זמיר וכן עם ידידי המשפחה השרה לשעבר יולי תמיר ובעלה. תיעוד (ברנז'ה)

ירון לונדון בהיכל ישיבת פוניבז' (באדיבות המצלם)

במהלך סוף השבוע האחרון הגיע איש התקשורת והמגיש ירון לונדון לסיור בעיר התורה והחסידות בני ברק, יחד עם בת זוגו מיכל זמיר וכן עם ידידי המשפחה השרה לשעבר יולי תמיר ובעלה.

במהלך הביקור, אותו ליווה כתב "כיכר השבת" ישראל כהן, סיירו חברי הקבוצה ברחבי העיר והתרשמו באופן בלתי אמצעי מאופייה ותרבותה.

בין היתר הגיע לונדון אל היכל ישיבת פוניבז' שם התרגש לראות בשעת ליל מאוחרת את אלפי הלומדים השקועים בעומקה של תורה ומתפלפלים בסוגיה. "זה מדהים לראות את המחזה המופלא הזה", אמר לונדון לידידיו.

בהמשך ביקר בבית הכנסת איצקוביץ וכן התרשם ממוקד הברכות הממוחשב שהוצב לצד ביתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

צפו: ירון לונדון מספר על ביקורו בבני ברק (באדיבות ערוץ 10)

לונדון פגש בפתח הבית שני צעירים מסורתיים שהגיעו במיוחד מממרחק נסיעה גדול על מנת להתברך ממרן אולם שעות קבלת הקהל הסתיימו והם נאלצו לשוב ריקם כשהם מאוכזבים.

לונדון ניחם את השניים ואמר להם שהמאמץ והטורח להגיע להתברך מהצדיק חשוב בעיני הקדוש ברוך הוא לא פחות מאשר עצם הברכה. "אני בטוח שאלוקים רואה מלמעלה את הרצון הטוב שלכם והברכה חלה ללא שזכיתם להיכנס לכבוד הרב", עודד את רוחם.

אמש סיפר לונדון לצופים בתוכניתו בערוץ 10 על התרשמותו בעקבות הסיור בבני ברק ושוחח עם כתב "כיכר השב"ת ישראל כהן על מוקד ה"ברכומט" ועל תעשיית הברכות והישועות של ארגוני הצדקה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר