מחר: הילולת הצדיק מיבנאל מוהרא"ש שיק זצ"ל

במלאות שנה לפטירתו של הצדיק מיבנאל, מוהרא"ש שיק זצ"ל, יעלו החל ממחר, יום שלישי ובמהלך יום רביעי, המונים לקברו. ב-16:00 תהלוכת ספרי תורה וב-19:00 האירוע המרכזי של ההילולא (חרדים)

מוהרא"ש שיק זצ"ל (צילום: ארכיון "כיכר השבת")

במלאות שנה לפטירתו של הצדיק מיבנאל, מוהרא"ש שיק זצ"ל, יעלו החל ממחר, יום שלישי ובמהלך יום רביעי, המונים לקברו, שהפך מאז הפטירה למוקד עליה לרגל עבור תלמידיו.

חגיגות ההילולא יחלו, מחר (יום שלישי) בשעה 16:00 בתהלוכת הכנסת ספרי תורה לכבוד המורא"ש, שתצא מבית הכנסת הגדול של חסידי ברסלב ביבנאל לעבר הציון.

בשעה 19:00 יחל האירוע המרכזי של ההילולא שיתקיים ברחבה הגדולה הסמוכה לציון, בהשתתפות הראשון לציון והרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, רבנים ואישי ציבור, בהם שר הפנים והפריפריה אריה דרעי ושר הדתות דוד אזולאי.

יו"ר המועצה הדתית מיכאל אילוז

עקב מזג האוויר החורפי הצפוי, מקום האירוע יקורה כולו באוהל שיקלוט את האלפים. בנוסף, בכל יום ההילולא יועמדו לשירות הציבור אוהלי הכנסת אורחים עם מזון ושתיה חינם, בהפעלת בית התבשיל 'אהל אברהם' מיסודו של מוהרא"ש בעצמו.

המועצה הדתית יבנאל, שמארגנת את כל אירועי ההילולא, קוראת לציבור להשתתף. במודעות מטעמה נכתב: "כולם באים להילולת הצדיק מיבנאל וחוזרים עם ישועות. סגולות יש הרבה, הבטחה יש רק אחת".

יו"ר המועצה הדתית, מיכאל אילוז, אומר ל"כיכר השבת" כי הם נערכים לקליטת ההמונים, הן ברמת האבטחה בסיוע המשטרה והן מפני פגעי מזג האוויר.

"אני קורא לכל עם ישראל, לבוא וליטול חלק בהילולת הצדיק, שהבטיח ישועה למי שיתפלל על קברו", הוא מוסיף.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר