לאחר סגירת התיק

ינון מגל לא שולל חזרה לפוליטיקה: "הכול יכול להיות"

ח"כ לשעבר ינון מגל התייחס לסגירת התיק נגדו ולא שלל חזרה לפוליטיקה בעתיד: "אתם אולי המשכתם בחייכם בשגרה, אבל החיים שלי נעצרו. הושפלתי לעיני כל. קטעתי קריירה מבטיחה" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: מוטי קמחי, Ynet)

בעקבות החלטת המשטרה לסגור את התיק נגד ח"כ לשעבר ינון מגל, הוא מסר הערב (שני) הודעה לתקשורת מחוץ לביתו ולא שלל אפשרות שיחזור בעתיד לפוליטיקה. כזכור, מגל פרש מהכנסת בעקבות פרסומים על התנהגות לא הולמת לכאורה מצדו בעבר כלפי עובדות באתר "וואלה!".

מגל פתח את דבריו הערב ואמר כי הוא "רוצה להודות למשטרה שחקרה באופן מהיר את הדברים. כפי שאמרתי, כשהתפטרתי אני הייתי בטוח שלא היה כל היבט פלילי במעשיי. אם מישהי חשה פגועה, אף שזו לא הייתה כוונתי, אני מצטער על כך ומבקש סליחה".

"הופתעתי מהפרסומים נגדי" אמר מגל והוסיף כי הוא מודע לכך שנשים באמת נפגעות וכי יש למגר את התופעה. "פתאום קם אדם בבוקר והוא עבריין סדרתי, פושע. אתם אולי המשכתם בחייכם בשגרה, אבל החיים שלי נעצרו. הושפלתי לעיני כל ולעיני משפחתי. קטעתי קריירה מבטיחה ואיבדתי עבודה".

"אני פונה לכל מי שהאשימה אותי בתקשורת וברשת: לכי להתלונן במשטרה. אני חושב שזו הדרך הראויה לפעול במקרים אלו. לא נאחזתי בקרנות המזבח ואיני רוצה שום הנחות. אני לא עבריין ולא פושע. איני יודע אם ארצה לחזור בעתיד לפוליטיקה. יש כאן עניין חברתי שדורש בדיקה".

מגל נשאל אם ישוב בעתיד לפוליטיקה וענה כי "הכול יכול להיות, אני לא יודע. אם מי שחושבת שפגעתי בה, שתבוא ויבדקו. אני חושב שיש פה עניין אמיתי לברר מה התפקיד של בית הדין האמיתי ומה התפקיד של בית הדין של פייסבוק. אני לא מוכן להיות קורבן של חברה מתירנית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר