צפו: כשכוכב הכדורסל נתן "שמוס" לנערים משכונת העוני

שאקיל אוניל, אחד משחקני העבר הגדולים ביותר ב-NBA, הגיע לבקשת שוטר במשטרת פלורידה לאחת משכונות העוני, הפתיע את הנערים ששיחקו ברחוב ולא פסח על "שמוס" טוב. צפו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(וידאו: Gainesville Police Department)

שאקיל אוניל, אחד משחקני העבר הגדולים ביותר ב-NBA, נענה לאחרונה לבקשתו של שוטר במשטרת פלורידה להגיע אל אחת משכונות העוני, ולהפתיע את הנערים שמשחקים בסל המאולתר ברחוב.

השוטר, שמכיר את הנערים היטב, הודיע להם כי הוא מביא תגבורת, אלא שהנערים לא חלמו שמי שעומד לצאת מהרכב כ"תגבורת" של השוטר הוא לא אחר מאשר שאקיל אוניל בכבודו ובעצמו, כאמור, אחד משחקני העבר הגדולים של ה-NBA וכיום פרשן כדורסל מוביל.

שאקיל מפתיע את הנערים

הילדים כמובן הופתעו מהגעתו של אוניל אל שכונת העוני שלהם והחלו מיד במשחק. לאחר מכן הציב בפניהם אוניל אתגר לפיו, במידה ויקלעו לסל יקבלו 100 דולר. כל הנערים עמדו בכבוד באתגר, ואלו שלא, קיבלו ניסיון נוסף, אותו לא החמיצו.

אלא שכאן זה לא נגמר. אוניל נתן לנערים "שמוס" ולימד אותם לכבד את הוריהם, את המבוגרים בכלל וללמוד כמו שצריך בבית הספר. "אני עשיתי 700 מיליון דולר, אתם יודעים איך עשיתי את זה?" אמר אוניל לילדים, "הקשבתי וכיבדתי את הוריי והשקעתי בלימודים. אני גם גדלתי בשכונה כמו שלכם והצלחתי לצאת מזה. גם אתם יכולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר