"עזבו את הסמארטפונים בצד"

הילדה שהשאירה את ההורים והמורות בלי מילים • צפו

שירל סודרי, בת ה-12, תלמידת אולפנה אמי'ת גבעת שמואל, התבקשה לנאום בפני ההורים, התלמידות והמורות נגד הכנסת סמארטפונים לבית הספר והשאירה אותם בלי מילים • צפו (דיגיטל)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

שירל סודרי, בת ה-12, תלמידת אולפנה אמי'ת גבעת שמואל, התבקשה לנאום בפני ההורים, התלמידות והמורות נגד הכנסת מכשירי הסלולר (סמארטפונים) לבית הספר והשאירה את כולם בלי מילים.

"שלום, שמי שירל, באתי לדבר אתכם נגד הכנסת פלאפונים לשטח בית הספר", היא פתחה את נאומה בו פירטה את הסיבות נגד הכנסת הסמארטפונים.

"הפלאפון מקנה לך הרבה דברים, דבר אחד שפלאפון לא יכול לסדר לך - זה חברים, אמיתיים, לא כאלה שעושים לך לייק ובאותו רגע צוחקים עליך", נימקה.

שירל המשיכה ואמרה כי "אם נכניס את הפלאפון לשטח בית הספר, לא נרים את הראש מהמסך ובמקום לשמוח ולהיות עם חברות כמו פעם כל אחת תבזבז את זמנה".

שירל בעת נאומה

"בנוסף, פלאפון יכול לפתוח פערים בן עשירים לעניים", הפתיעה שירל, "למשל ילד שאין לו כסף לקנות את הפלאפון המיוחד, יכול לסבול משוני, מהצקות".

"אני פונה אליכם הורים, תנו לילדים שלכם הזדמנות לחיות חיים כמו שצריך, ולא מאפליקציה", קראה שירל, "אני קוראת לכם הורים ותלמידים - עזבו את הסמארטפונים בצד ותהנו מהעולם שבחוץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר