חרדי נבחר לאחד מ-10 צלמי החתונות הטובים בעולם

אם אתם ברי מזל, יש סיכוי שהוא צילם את החתונה שלכם: מדובר בצלם אריאל רבינסקי, השם הכי חם בסצנת צילומי החתונות המקומית, לא רק במגזר החרדי, וכעת מסתבר שחנות הצילום המובילה בעולם הכתירה אותו כאחד מ-10 צלמי החתונות הטובים בעולם (סטייל)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ברי מזל (צילום: אריאל רבינסקי)

כמעט אין אחד שלא נתקל בו בחתונה של חברים, בני משפחה או -אם אתם ברי מזל- בחתונה שלכם עצמכם. הוא מתזז באולם, מצלם בזוויות בלתי אפשריות ומקליק מכמה מצלמות בו זמנית פריימים יצירתיים שהופכים את האירוע לבלתי נשכח.

כן, זהו אריאל רבינסקי צלם חרדי ישראלי שמזמן פרץ את גבולות המגזר, וכעת מסתבר שגם את גבולות הארץ. בכנס שערכה ענקית הצילום מניו יורק - B&H, הוכתר רבינסקי כאחד מעשרת צלמי החתונות הטובים בעולם.

בכנסים שמארגנת B&H, מוזמנים צלמים מקומיים להעביר מצגות במתחם האירועים בנושאים שונים. אך למעשה, זהו יותר מועדון יוקרתי המצהיר על הסטטוס הגבוה אליו משתייכים הצלמים הנבחרים.

אך בכנס האחרון, שעסק בצילומי חתונות, החליטו המנהלים לחרוג מהכללים הנוקשים ולהזמין את רבינסקי להרצות. לפני שהתחילה ההרצאה, הסביר המנהל לצלמים המשתתפים כי "הנימוק המקצועי להביא את הצלם מהארץ, הוא היותו צלם מהעשירייה הראשונה של צלמי החתונות בעולם".

האיש והמצלמה

את דרכו בעולם הצילום החל רבינסקי לפני 26 שנים ומאז צילם בעשרות חתונות ואירועים גדולים שנערכו בציבור החרדי והדתי. במהלך השנים הקים את "טקנו-ארט" - קבוצה בה חברים שמונה צלמים חרדים שבין לקוחותיהם הקבועים ניתן למצוא את משפחות לבייב ורייכמן.

רבינסקי במרכז (צילום: אריאל רבינסקי)

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר רבינסקי "אהבת המצלמה, לשאוף ללא גבולות, לא לחסוך בשום מאמץ - זה המנוע והמניע היחיד לשיקול הבחירה בי".

ראוי לתואר? הנה כמה תמונות שצילם רבינסקי:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר